Η ισορροπία ανάμεσα στην ισχύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του ηλεκτρικού, δημιουργεί ανησυχία.
Μπορεί να βρισκόμαστε στο 2023 και το πρωτάθλημα να έχει δρόμο μπροστά του, εντούτοις ορισμένες ομάδες, όπως η Mercedes και η Ferrari σκέφτονται το 2024, πώς θα μπορέσουν να κερδίσουν τη Red Bull, ενώ η ίδια η αυστριακή ομάδα σκέφτεται το 2026, τότε που θα αλλάξουν εντελώς οι κανονισμοί.
Το γεγονός αυτό επιτρέπει την είσοδο κι άλλων ομάδων στην F1 και περιμένουμε να δούμε ποια άλλη εκτός της Audi θα μπει.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήδη έχει προειδοποιήσει ότι οι κανόνες της Formula 1 για το 2026 φαίνονται «αρκετά τρομεροί» με βάση αυτά που έχει δει και ακούσει από τους μηχανικούς του.
Καθώς υπάρχει ίσος διαχωρισμός 50/50 μεταξύ της ισχύος του κινητήρα εσωτερικής καύσης και της ηλεκτρικής ισχύος, έχουν προκύψει ανησυχίες σχετικά με τους οδηγούς που ξεμένουν από μπαταρία στα μισά των γύρων για το πώς πρέπει να χειριστούν τα αυτοκίνητα.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν λέει ότι έχει δει ίχνη προσομοίωσης για το πώς αποδίδουν τα αυτοκίνητα του 2026 και οι πρώτες του εντυπώσεις δεν είναι καθόλου καλές.
Πέρα από την καθαρή οδηγική πτυχή, ο Φερστάπεν φοβάται ότι οι κανονισμοί θα δώσουν υπερβολική έμφαση στην απόδοση του κινητήρα, κάτι που θα καταστρέψει τους αγώνες.
«Για μένα, όποιος έχει τον ισχυρότερο κινητήρα θα έχει μεγάλο όφελος», είπε.
«Δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι αυτή η πρόθεση της Formula 1, γιατί τότε θα ξεκινήσει ξανά ένας τεράστιο πόλεμος ανάπτυξης και θα είναι αρκετά ακριβό να βρεις, πιθανώς μερικούς ίππους παραπάνω. Νομίζω ότι στην πραγματικότητα θα έπρεπε να είναι αντίθετα. Επιπλέον, τα αυτοκίνητα έχουν πιθανώς πολύ λιγότερη αντίσταση. Έτσι, θα είναι ακόμα πιο δύσκολο να προσπεράσεις στην ευθεία», σημείωσε.
Ο τρόπος με τον οποίο η F1 σχεδιάζει να διασφαλίσει ότι τα μονοθέσια έχουν ελάχιστη αντίσταση στις ευθείες είναι μέσω της εισαγωγής συστημάτων ενεργών τμημάτων.
Το αφεντικό της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, προειδοποίησε στο αυστριακό γκραν πρι ότι υπάρχει μεγάλος κίνδυνος για κακό θέαμα στο σπορ.
«Ίσως εκεί που πρέπει να δώσουμε προσοχή πριν να είναι πολύ αργά, είναι να εξετάσουμε την αναλογία μεταξύ ισχύος από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικής ισχύος για να διασφαλίσουμε ότι δεν δημιουργούμε ένα τεχνικό Φρανκεστάιν με κινητά αεροδυναμικά στοιχεία και να μειώσουμε την αντίσταση σε τέτοιο επίπεδο που να επηρεαστεί ο αγώνας», είπε.