Ο 39χρονος οδηγός της Toyota, κέρδισε άνετα τον αγώνα – θρίλερ για τη δεύτερη θέση με τον Νεβίλ να επικρατεί του Εβανς με 4 δέκατα του δευτερολέπτου διαφορά.
Ενας μοναδικός Σεμπαστιάν Οζιέ καταφέρνει να συγκλονίζει όπου κι αν οδηγεί. Ο Γάλλος, 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, ο οποίος κάνει επιλεγμένους αγώνες φέτος, έχει δύο νίκες σε ισάριθμα ράλι που πήρε μέρος και δεν ξέρουμε τι θα έκανε αν συμμετείχε και στη Σουηδία.
Ο Οζιέ από τη στιγμή που δεν συμμετέχει σε όλο το πρωτάθλημα, είναι σχεδόν απίθανο να διεκδικήσει τον τίτλο οδηγών και να φθάσει τους 9 τίτλους του συμπατριώτη του Σεμπαστιάν Λεμπ. Όμως, με τους βαθμούς που δίνει στην Toyota, θα μπορέσει ίσως να κατακτήσει τον τίτλο κατασκευαστών.
Ο οδηγός του Toyota GR Yaris, με 5 κερδισμένες ειδικές διαδρομές στις 23 του αγώνα (δεν έγινε μια ειδική λόγω του ατυχήματος του Λάπι), πήρε την τελευταία υπερ-ειδική διαδρομή, κερδίζοντας 5 επιπλέον βαθμούς, συν τους 25 της πρώτης θέσης του αγώνα.
Στα 2.750 μέτρα υψόμετρο, στο Μεξικό, ο Οζιέ εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι ο Λάπι εγκατέλειψε, με πολύ άσχημο τρόπο, στην πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή του Σαββάτου, όντας πρώτος μέχρι εκείνη τη στιγμή, με αποτέλεσμα να αναρριχηθεί στην πρώτη θέση και να παραμείνει άνετα εκεί.
01:12 - 19.03.2023
Ο Λάπι έπεσε σε κολόνα ρεύματος στο ράλι Μεξικού (vid)
Απίστευτο ατύχημα του Φινλανδού, που ήταν επικεφαλής του αγώνα μέχρι εκείνη τη στιγμή.
Το ενδιαφέρον είχε επικεντρωθεί στη δεύτερη θέση, καθώς ο Εβανς με μόλις μία κερδισμένη ειδική διαδρομή, κρατούσε με νύχια και με δόντια τη δεύτερη θέση, με ένα ακόμα Yaris. Όμως, ο Νεβίλ, με 6 κερδισμένες ειδικές διαδρομές, κάνοντας καλύτερο χρόνο από τον Εβανς στην τελευταία ειδική, κατάφερε να φέρει δεύτερο το Hyundai i20N, με μόλις 4 δέκατα του δευτερολέπτου μπροστά από το Yaris του Εβανς.
Ο Ροβάνπερα έμεινε 4ος στην κατάταξη, όμως τερματίζοντας παραπάνω από τον Τάνακ και παίρνοντας τους έξτρα δύο βαθμούς από τον 4ο χρόνο στην υπερ-ειδική διαδρομή, τέθηκε πάνω από τον Τάνακ στη βαθμολογία.
Ο Τάνακ, είχε δύσκολο έργο μπαίνοντας πρώτος στις σκληρές, χωμάτινες ειδικές διαδρομές και έγινε ακόμα πιο δύσκολο όταν αντιμετώπισε πρόβλημα με τον στροβιλοσυμπιεστή, με αποτέλεσμα να χάσει πολλές θέσεις και από την 29η να ανέβει τελικά στην 9η θέση, περισώζοντας την κατάσταση. Πήρε, δε και 4 έξτρα βαθμούς με δεύτερο χρόνο στην υπερειδική διαδρομή και έτσι περιόρισε τη χασούρα.
Ετσι, στην κατάταξη ο Οζιέ έχει 56 βαθμούς και ακολουθούν: Νεβίλ με 53, Ροβάνπερα με 52 βαθμούς, και Τάνακ με 47. Στις ομάδες: Toyota 127, Hyundai 100, M-Sport Ford 73.
Το επόμενο ράλι θα γίνει στην Κροατία, στις 20 Απριλίου