Τι αλλάζει η Michelin στα ελαστικά του MotoGP για το 2023
i

Michelin

Τι αλλάζει η Michelin στα ελαστικά του MotoGP για το 2023

Sportal newsroom 16:22 - 30.12.2022 / Ανανεώθηκε: 10:53 - 20.08.2024

Μειώνει τον αριθμό παραγωγής και θα χρησιμοποιήσει περισσότερα φυσικά και ανακυκλώσιμα υλικά.

Όπως κάθε σιρκουί έχει πολλές στροφές, έτσι και στον τομέα των οχημάτων που τις χρησιμοποιούν, συμβαίνουν πολλές μεταστροφές. Η ηλεκτροκίνηση, είναι μια σημαντική μεταστροφή, με συνέπεια την προστασία του περιβάλλοντος, από τις μειωμένες εκπομπές ρύπων, αλλά και από την αλόγιστη χρήση υλικών.

Στο MotoGP, η Michelin, αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών, από το 2019 έως το 2023, προχωρά σε αλλαγές με βάση το πλάνο βιωσιμότητας.

Ο Πιέρο Ταραμάσο, Michelin Motorsport Two-Wheel Manager, ανέφερε ότι: «Σε συζήτηση με τη FIM και με όλες τις ομάδες, αποφασίσαμε να μειώσουμε την κατανομή ελαστικών για το διάστημα 2020 – 2023. Το κάναμε τη χρονιά 2021 – 2022 και τώρα προχωράμε στο επόμενο βήμα, για τη χρονιά 2023. Με αυτή την αλλαγή θα κατασκευάσουμε 500 ελαστικά λιγότερα, άρα θα μεταφέρουμε 500 ελαστικά λιγότερα και αυτό είναι στο πλαίσιο της στρατηγικής βιωσιμότητας.

Προσπαθούμε να κάνουμε ένα καλύτερο πρωτάθλημα και πιο «πράσινο», καθώς εργαζόμαστε για καλύτερα ελαστικά, χρησιμοποιώντας πιο βιώσιμα υλικά. Ηδη προτείνουμε ελαστικά Moto E, για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, με 46% φυσικά υλικά και ανακυκλωμένα, ποσοστό που προσπαθούμε να αυξάνουμε κάθε χρόνο.»

Επίσης, ο Κάρλος Εθπελέτα, MOTOGP Managing Director, τόνισε ότι παρά τη μείωση της παραγωγής ελαστικών, οι ομάδες θα έχουν τον ίδιο αριθμό ελαστικών να χρησιμοποιήσουν όπως και τη χρονιά που τελείωσε. «Δε θα μειώσουμε τις επιδόσεις των ελαστικών, αλλά θα μειώσουμε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Συνολικά, θέλουμε ελαστικά οικολογικά, από το MotoGP και το MotoE, να περάσουν και στα ελαστικά για μοτοσυκλέτες δρόμου», είπε χαρακτηριστικά.