Ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στη Formula 1, εγκαινιάζει φέτος ακόμα μια γόμα...
Από το 2011 προσφέρει στις ομάδες της Formula 1 ελαστικά η Pirelli, αποκλειστικά. Όπως συνέβαινε και με άλλες εταιρείες πριν. Ωστόσο, αυτό δεν την κάνει να εφησυχάζει, όντας 12 χρόνια μόνη της στο σπορ. Ηδη από πέρυσι είχε πάρει την απόφαση να προχωρήσει στην παρουσίαση μιας νέας γόμας, που θα ονομάζεται C0.
Ως εκ τούτου, η C1 έχει γίνει λίγο πιο μαλακή και συνάδει περίπου με τη C2, με την εταιρεία, όμως, να εξακολουθεί να διατηρεί την παλαιά C1 σε σιρκουί τα οποία καταπονούν αρκετά τα ελαστικά.
Η C0 είναι υψηλής αντοχής, μετά από σχετικές μετρήσεις που έγιναν, και έχει τη δυνατότητα να αντέξει στα πιο απαιτητικά γκραν πρι. Όπως είχε πει ο διευθυντής της Pirelli, Μάριο Ιζόλα, υπεύθυνος για τα ελαστικά που δίνει η φίρμα στη Formula 1, η C1 δούλεψε αρκετά καλά στις πίστες Ζάντβουρτ και Σίλβερστοουν, άρα δεν υπήρχε λόγος να διαγραφεί από τη γκάμα.
Η νέα C1 θα έχει περισσότερη πρόσφυση σε σχέση με την παλιά C1, η οποία τώρα θα αναγνωρίζεται ως C0. Υπήρξε θέληση να έρθει πιο κοντά η C3 στις C2 και C4, αλλά δεν ήταν εφικτό. Ίσως, πάντως, να γίνει κάτι τέτοιο στο μέλλον.
18:18 - 19.02.2023
Η FIA βάζει στα ταμεία της 25 εκατ. ευρώ, από ομάδες και οδηγούς!
Όλοι πληρώνουν για να τρέξουν στην F1, είτε βάζοντας οι ίδιοι το χέρι στην τσέπη, είτε οι χορηγοί τους.
Ο στόχος δεν είναι άλλος από το να προσφέρει το ελαστικό καλύτερη πρόσφυση, λιγότερη φθορά, σε συνδυασμό με την εξάλειψη της υποστροφής, κάτι για το οποίο είχαν παραπονεθεί οι οδηγοί πέρυσι.
Η Pirelli ήδη έχει γνωστοποιήσει τις γόμες που θα χρησιμοποιηθούν στα τρία πρώτα γκραν πρι. Στο Μπαχρέιν, λοιπόν, θα έχουμε τη νέα C1 και τις C2, C3, ενώ στη Σαουδική Αραβία και την Αυστραλία τις C2-C4. Άρα, ο πρώτος αγώνας που θα δούμε τη C0, θα είναι πιθανότατα στην Ισπανία τον Ιούνιο.
Όσον αφορά σε μια άλλη είδηση που έχει τη σημασία της, από φέτος όλοι οι οδηγοί θα φέρουν στο κράνος τους μια μικροκάμερα, χάρη στην οποία όλοι εμείς, μπορούσαμε να δούμε στους τηλεοπτικούς δέκτες, τι έβλεπαν οι οδηγοί μέσα από το κοκ-πιτ, κατά τη διάρκεια του αγώνα.