Η ασφάλεια των επιβατών μετριέται σε κλάσματα του δευτερολέπτου.
Οι δοκιμές πρόσκρουσης, εργοστασιακές ή από ανεξάρτητους οργανισμούς, έχουν έναν και μόνο σκοπό: να διαπιστώσουν την αξιοπιστία ενός νέου οχήματος σε θέματα ασφάλειας. Δηλαδή, αν παρέχει εκείνα τα εχέγγυα ώστε οι τραυματισμοί να περιορίζονται στο ελάχιστο, με απώτερο σκοπό να μην υπάρχουν θάνατοι.
Τα περίφημα crash test, δίνουν στους μηχανικούς των εταιρειών πολύτιμα στοιχεία, προκειμένου να κάνουν τις όποιες βελτιώσεις χρειάζονται, πριν ένα μοντέλο βγει από την παραγωγή.
Στα εργαστήρια της Nissan, χρειάζεται μόλις 1/1000ό του δευτερολέπτου χρόνος, ώστε ένα όχημα δοκιμής πρόσκρουσης να εκπληρώσει τον ρόλο του. Στο Τεχνικό Κέντρο της Nissan στο Atsugi της Ιαπωνίας, μια ομάδα μηχανικών εργάζεται ακούραστα για να διασφαλίσει ότι τα οχήματα της Nissan, συμπεριλαμβανομένου του επερχόμενου ολοκαίνουργιου ηλεκτρικού crossover SUV Ariya, διαθέτουν υψηλό επίπεδο ασφάλειας σε περίπτωση σύγκρουσης.
Η Nissan υποβάλλει κάθε όχημά της σε αυστηρές δοκιμές πρόσκρουσης, που περιλαμβάνουν μετωπικές, πλευρικές και οπίσθιες συγκρούσεις, καθώς και εκείνες που προσομοιώνουν ατυχήματα όταν οι πεζοί βρίσκονται στο δρόμο.
Κατά τη διάρκεια των διαδικασιών δοκιμών, μηχανικοί από την Ομάδα Αξιολόγησης Παθητικής Ασφάλειας της Nissan μετρούν τη δύναμη της πρόσκρουσης στο αμάξωμα και στα δομικά στοιχεία του οχήματος, καθώς και τις επιπτώσεις της στον οδηγό και τους επιβάτες, μέσω δοκιμαστικών ανδρεικέλων διαφόρων μεγεθών και τύπων, εξοπλισμένα με πολλαπλούς αισθητήρες.
16:27 - 28.12.2022
My Ami Buggy από τη Citroen σε μόλις 1.000 μονάδες παραγωγή
Η περιορισμένη έκδοση θα κυκλοφορήσει με ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές διαθέσεις τον Μάρτιο του 2023.
Περισσότερα από 100 σημεία δεδομένων αξιολογούνται στο Ariya και θα πραγματοποιηθούν πάνω από 400 δοκιμές από τα πρώτα στάδια ανάπτυξης, έως την κυκλοφορία του στην αγορά.
Το ότι πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα (EV), σήμαινε ότι πολλές από τις διαδικασίες που χρησιμοποιήθηκαν για το Nissan LEAF υιοθετήθηκαν και για το Ariya, με αποτέλεσμα αυστηρότερα μέτρα ασφαλείας από αυτά που απαιτούνται από τους κανονισμούς. Για παράδειγμα, επειδή η μπαταρία του Ariya είναι υψηλής τάσης, οι μηχανικοί ασφαλείας χρειάστηκε να διασφαλίσουν ότι θα διατηρήσει τη δομική της ακεραιότητα μετά από μια σύγκρουση, χωρίς διαρροή των ηλεκτροδίων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα, ο Euro NCAP, που διενεργεί δοκιμές πρόσκρουσης, απένειμε βαθμολογία 5 αστέρων στο αμιγώς ηλεκτρικό Ariya.