Το ρεκόρ των 480.000 θεατών στο Σίλβερστοουν και οι 11 σερί νίκες της Red Bull (vid)

Παντού κόσμος, τριγύρω στο Σίλβερστοουν

Το ρεκόρ των 480.000 θεατών στο Σίλβερστοουν και οι 11 σερί νίκες της Red Bull (vid)

Δημήτρης Μπαλής • 12:54 - 10.07.2023 / Ανανεώθηκε: 15:00 - 14.08.2024

H Red Bull ισοφάρισε το ρεκόρ των 11 σερί νικών που κατείχε η McLaren.

Πολύ κόσμος στο Σίλβερστοουν. Παντού, όπου κι αν γύριζες το κεφάλι σου έβλεπες θεατές, στις εξέδρες, πίσω από τα κάγκελα όρθιους ή και στο γρασίδι, τριγύρω.

Ο εντυπωσιακός αριθμός των 480.000 θεατών δημιουργεί νέο ρεκόρ προσέλευση στο Σίλβερστοουν, γεγονός που αντικατοπτρίζει τη δημοτικότητα της Formula 1, αλλά και την αγάπη των Βρετανών για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Ο Φερστάπεν πρόσθεσε μια ακόμα νίκη στο ενεργητικό του, φθάνοντας τις 43 και τις 8 φετινές εκ των οποίων οι 6 σερί. Το που θα σταματήσει ο Ολλανδός θα το δούμε στην πορεία, καθώς η Red Bull στα χέρια του θυμίζει υπερταχεία τρένου με τις υπόλοιπες ομάδες να ψάχνονται για το πώς θα την αντιμετωπίσουν.

Ο Φερστάπεν οδηγεί τη Red Bull και σε ένα άλλο ρεκόρ, των συνεχόμενων νικών. Η αυστριακή ομάδα με έδρα το Μίλτον Κέινς της Αγγλίας, έφθασε τις 11 σερί και ισοφάρισε το ρεκόρ της McLaren, που το είχε πετύχει πολύ παλιά καιν που στο Σίλβερστοουν εμφανίστηκε απίστευτα δυνατή, τερματίζοντας 2η και 4η με Νόρις και Πιάστρι. Η τελευταία φορά που ένας οδηγός για την αυστρο-βρετανική ομάδα δεν κέρδισε έναν αγώνα χρονολογείται από τη νίκη του Τζορτζ Ράσελ στο γκραν πρι της Βραζιλίας πέρυσι, στις 13 Νοεμβρίου.

Ο Φερτσάπεν κέρδισε για δεύτερη φορά στο Σίλβερστοουν, μετά το επετειακό γκραν πρι των 70 ετών της πίστας, το 2020. Μολονότι δεν έκανε καλή εκκίνηση όπως είπε και ξαφνιάστηκε από το ξεπέταγμα του Νόρις που τον πέρασε αλλά και του Πιάστρι που τον κυνήγησε, κατάφερε να πάρει την πρωτοπορία λίγο αργότερα και να την διατηρήσει έως το τέλος, έχοντας στο βάθρο, αριστερά και δεξιά του δύο Βρετανούς, καθώς τρίτος τερμάτισε ο Χάμιλτον, που ήταν ο κύριος επωφελούμενος της εμφάνισης του Αυτοκινήτου Ασφαλείας στην πίστα.

Οσον αφορά στα ελαστικά, η Pirelli αναφέρει ότι η εισαγωγή της νέας κατασκευής έγινε σύμφωνα με το σχέδιο και η αρχική ανάλυση των δεδομένων είναι σύμφωνη με τις προσδοκίες μας. Οι πολύ πιο χαμηλές θερμοκρασίες στον αγώνα έκαναν τη μαλακή γόμα να πιέζεται περισσότερο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αλλά οι ομάδες μπορούσαν να επιλέξουν τον συνδυασμό ελαστικών που ταίριαζε καλύτερα στα αυτοκίνητά τους. Μάλιστα οι περισσότερες έκαναν μόνο ένα πιτ στοπ.

Tags: