Το Sportal στο Βερολίνο: λίγο πριν τον 7ο αγώνα της Formula E (vid)

Στο Tempelhof Airport Street Circuit

Το Sportal στο Βερολίνο: λίγο πριν τον 7ο αγώνα της Formula E (vid)

Δημήτρης Μπαλής • 14:35 - 22.04.2023 / Ανανεώθηκε: 16:56 - 14.08.2024

Τα δοκιμαστικά του Σαββάτου τελείωσαν με τον Μπουεμί στην πολ ποζίσιον – η προετοιμασία στα πιτς.

Με καταπληκτικές καιρικές συνθήκες στο Βερολίνο, ήλιο και υψηλή θερμοκρασία, το σκηνικό ήταν έτοιμο από την Παρασκευή για να υποδεχθεί τον 7ο αγώνα, σήμερα και τον 8ο αγώνα, αύριο, για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula E.

Στο παλαιό αεροδρόμιο της πόλης, το Τέμπελχοφ, χιλιάδες κοινού όλων των ηλικιών έχει συρρεύσει προκειμένου να παρακολουθήσει τόσο τις ελεύθερες δοκιμές και τις κατατακτήριες, όσο και τον αγώνα που θα ξεκινήσει το μεσημέρι.

Μάλιστα, οι διοργανωτές προκειμένου να κρατήσουν σε εγρήγορση το κοινό, έχουν και παράλληλες δραστηριότητες για μικρούς και μεγάλους, με εξομοιωτές οδήγησης, γηπεδάκια μπάσκετ, εκθέματα, ακόμα και ξαπλώστρες για να απολαύσουν Βερολινέζοι και μη, τον απίθανο ήλιο.

Βρέθηκα στα πιτς και είχα την ευκαιρία να δω από κοντά πώς δουλεύουν οι μηχανικοί για την προετοιμασία των αυτοκινήτων κι εν γένει οι άνθρωποι των ομάδων.

Οι μηχανικοί της Nissan προετοιμάζουν το αυτοκίνητο

Ειδικά, στα φιλόξενα πιτς της Nissan, μίλησα με τον Τομάσο Βόλπε, επικεφαλής της ομάδας της Nissan, η οποία φέτος συμμετέχει εντελώς μόνη της στο πρωτάθλημα, χωρίς κάποια άλλη συνεργασία.

Εν ώρα εργασίας οι μηχανικοί της Nissan

Τα φετινά μονοθέσια είναι GEN 3, τρίτης γενιάς δηλαδή και τα μόνα κοινά για τις 11 ομάδες, είναι το σασί, τα ελαστικά, οι μπαταρίες (Williams) και οι αναρτήσεις. Όλα τα υπόλοιπα: ηλεκτροκινητήρας, σύστημα μετάδοσης, λογισμικό είναι προϊόν ανάπτυξης της κάθε ομάδας και αυτά τα στοιχεία κάνουν την ειδοποιό διαφορά ανάμεσά τους. Βέβαια, παίζει ρόλο και ο οδηγός, πόσο καλύτερα μπορεί να αξιοποιήσει όλα τα στοιχεία αυτά.

Το μονοθέσιο της Nissan πριν μπει στην πίστα

Σημειώσω ότι ο οδηγός έχει ένα τιμόνι που ούτε τα παιχνίδια μπορούν να… αντιγράψουν. Όλα ηλεκτρονικά και όλες οι ρυθμίσεις του αυτοκινήτου από εκεί γίνονται, καθώς απαγορεύεται η ενδοεπικοινωνία μεταξύ οδηγού και ομάδας, με τον οδηγό να μεταφέρει πληροφορίες για την κατάσταση στον αγώνα.

Το απίθανο τιμόνι του ηλεκτρικού μονοθεσίου

Ο Μπουεμί από την πολ ποζίσιον στον πρώτο αγώνα

Σήμερα Σάββατο, ο Σεμπαστιάν Μπουεμί της Envision Racing κέρδισε τον Σαμ Μπερντ, στην τελική διαδικασία για το ποιος θα βρίσκεται στην πρώτη θέση της εκκίνησης, για το εναρκτήριο E-Prix του Βερολίνου, σημειώνοντας νέο ρεκόρ για τις περισσότερες πολ ποζίσιον της Formula E. Ο Μπουεμί (16η πολ ποζίσιον καριέρας) κέρδισε σχεδόν δύο δέκατα του δευτερολέπτου τη Jaguar του Μπερντ, στο σιρκουί στο Tempelhof Airport Street Circuit.

Για την τελική διαδικασία ο Μπουεμί είχε επικρατήσει του Βαντούρν της DS Penske και ο Μπερντ τον Τίκτουμ της Nio.

Η μάχη του Μπουεμί με τον Κάσιντι στα προκριματικά

Περιμένουμε έναν πολύ ενδιαφέροντα αγώνα στο παλαιό αεροδρόμιο, με την τσιμεντένια επιφάνεια. Δείτε τη σειρά εκκίνησης.

Tags: