Σαν από θαύμα επέζησε ο οδηγός της Alfa Romeo πέρυσι στο βρετανικό γκραν πρι.
Όσοι θυμούνται τι έγινε πέρυσι στην πρώτη στροφή του αγώνα στο Σίλβερστοουν, ελάχιστα δευτερόλεπτα μετά την εκκίνηση, είναι βέβαιο ότι παραμένουν σοκαρισμένοι. Ο Πιερ Γκασλί ακούμπησε με τον εμπρός δεξί του τροχό, τον πίσω αριστερό του Τζορτζ Ράσελ, ο οποίος με τη σειρά του έπεσε επάνω στον Γκιουάνου Ζου. Παρά το γεγονός πως τα μονοθέσια της Formula 1 έχουν πάρα πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, η επαφή ήταν τέτοια που η Alfa Romeo του Ζου αναποδογύρισε, το HALO τον προστάτεψε από τραυματισμό στο κεφάλι, αλλά καθώς το αυτοκίνητο σερνόταν στην άσφαλτο αρχικά, στη συνέχεια μπήκε στην αμμοπαγίδα.
Εκεί, αναποδογύρισε εκ νέου, πέρασε πάνω από τα προστατευτικά ελαστικά, σταματώντας στον φράχτη, που αν δεν υπήρχε, προφανώς το αυτοκίνητο θα εκτοξευόταν στην εξέδρα και συνέπειες για τους θεατές. Ο Ζου βγήκε αλώβητος από τον κοκ-πιτ του μονοθεσίου του και προκειμένου να μην επαναληφθεί κάτι παρόμοιο, η FIA αποφάσισε να κάνει ακόμα πιο ισχυρό το HALO, ενώ από το 2024 θα γίνουν κι άλλες αλλαγές.
21:36 - 25.04.2023
Από το Αζερμπαϊτζάν ξεκινά το νέο format των Sprint Races
Το σενάριο που φάνταζε να έχει τις περισσότερες πιθανότητες, συμφωνήθηκε στη συνάντηση που είχαν οι ομάδες με τη FIA.
Αλλαγές, όμως, θα έχουμε από φέτος και στην αγγλική πίστα, καθώς τη θέση της αμμοπαγίδας στην πρώτη στροφή, θα πάρει ένα μεγαλύτερο μέρος ασφάλτου προκειμένου να εκλείψει το φαινόμενο του... σκαψίματος της άμμου, που συνήθως συνοδεύεται από αναποδογύρισμα, εφόσον ένα αυτοκίνητο δεν την πατά με τους τέσσερις τροχούς του. Πολλές φορές έχουμε δει τα τελευταία χρόνια να αφαιρείται το γρασίδι ή η άμμος στον περιβάλλοντα χώρο μιας πίστας, καθώς οι υπεύθυνοι θεωρούν πως αν ένα αυτοκίνητο χάσει τον έλεγχό του, ο οδηγός είναι ευκολότερο να το επαναφέρει, έχοντας πολλά μέτρα ασφάλτου κατά την έξοδό του. Έτσι, μειώνονται οι επαφές στις μπαριέρες.
Αν αναποδογυρίσει σε άσφαλτο, όπως του Ζου, τότε απλά θα συρθεί έως τις μπαριέρες ή τα ελαστικά, με το ενισχυμένο από φέτος HALO, να προστατεύει το κεφάλι του οδηγού.