Παράπονα εξέφρασε ο Μαξ Φερστάπεν ότι δεν τήρησε τους κανονισμούς ο Λιούις Χάμιλτον «αλλά δεν πειράζει» όπως είπε.
Αφεση… αμαρτιών από τον Μαξ Φερστάπεν προς τον Λιούις Χάμιλτον, μετά το τέλος του ανεπανάληπτου γκραν πρι της Μελβούρνης. Όχι ότι ο Βρετανός, 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, έκανε κάτι μεμπτό, αλλά έτσι φάνηκε στον Ολλανδό.
Μετά την προσπέραση του Τζορτζ Ράσελ στην εκκίνηση, επί του Μαξ Φερστάπεν που είχε την πολ ποζίσιον, ο Ολλανδός, επικεφαλής της βαθμολογίας, δέθηκε σχεδόν αμέσως και την προσπέραση από τον έτερο οδηγό της Mercedes, τον Λιούις Χάμιλτον, με αποτέλεσμα αρχικά να διαμαρτυρηθεί στην ενδοεπικοινωνία με την ομάδα του και εν συνεχεία στη συνέντευξη τύπου.
Στη στροφή 3 ο Φερστάπεν πήγε προσεκτικά, όμως ο Χάμιλτον από την εσωτερική πήρε τα μέτρα του οδηγού της Red Bull με αποτέλεσμα να περάσει.
«Από την πλευρά μου, απλώς προσπάθησα να αποφύγω την επαφή», είπε ο Φερστάπεν, τονίζοντας ότι: «Είναι αρκετά ξεκάθαρο στους κανόνες τι επιτρέπεται να κάνεις σε τέτοια περίπτωση. Σαφώς δεν τηρήθηκε (από τον Χάμιλτον), αλλά δεν πειράζει. Είχαμε καλό ρυθμό. Τους προσπερνάμε ούτως ή άλλως. Ομως είναι κάτι που πρέπει να λάβουν υπόψη οι αγωνοδίκες», είπε.
Η FIA, η οποία έχει πολλή δουλειά τώρα τελευταία με τους κανονισμούς και τις διευκρινήσεις που εκδίδει, για διάφορα θέματα, ως προς τις προσπεράσεις, από τις αρχές του περασμένου έτους, έχει δώσει συγκεκριμένες οδηγίες για τους οδηγούς, αναφορικά με τις προσπεράσεις.
12:54 - 02.04.2023
Τρεις παγκόσμιοι πρωταθλητές στο βάθρο με τον Φερστάπεν να φθάνει τις 80 φορές του Σένα
Φερστάπεν, Χάμιλτον και Αλόνσο στις τρεις πρώτες θέσεις του επεισοδιακού γκραν πρι της Αυστραλίας.
«Για ένα αυτοκίνητο που προσπερνά απαιτείται να δίνει αρκετό χώρο στο αυτοκίνητο προσπέρασης. Το αυτοκίνητο που προσπερνά πρέπει να έχει ένα σημαντικό μέρος του αυτοκινήτου παράλληλα με το αυτοκίνητο που προσπερνά και ο ελιγμός προσπέρασης πρέπει να γίνεται με ασφαλή και ελεγχόμενο τρόπο, επιτρέποντας παράλληλα στο αυτοκίνητο να παραμένει σαφώς εντός των ορίων της πίστας».
Εκείνο που εξετάζουν οι αγωνοδίκες είναι εάν τα μπροστινά ελαστικά του μονοθεσίου προσπέρασης είναι δίπλα στα άλλο αυτοκίνητο το πολύ μέχρι την κορυφή της στροφής.
«Είχαμε μια πολύ κακή εκκίνηση και στον πρώτο γύρο ήμουν προσεκτικός γιατί είχα πολλά να χάσω και οι άλλοι είχαν πολλά να κερδίσουν», είπε ο Φερστάπεν.