Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, ο Λιούις Χάμιλτον θα λαμβάνει 50 εκατομμύρια ευρώ τη σεζόν στη Ferrari. Ποσό χαμηλότερο από αυτό που κέρδισε ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη Mercedes.
Την επομένη της ηχηρής ανακοίνωσης της υπογραφής του Λιουίς Χάμιλτον στη Ferrari από το 2025, ο ιταλικός Τύπος αποκάλυψε στοιχεία για αυτό το «πολυετές» συμβόλαιο, σύμφωνα με τον όρο που χρησιμοποιεί η ομάδα στο δελτίο τύπου της. Σύμφωνα με τη «Gazzetta dello Sport» και τη «La Stampa», μισθός 50 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως προσφέρθηκε στον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή.
Η μισθοδοσία της Ferrari
Στη Mercedes, ο Λιούις Χάμιλτον υπέγραψε συμβόλαιο τον περασμένο Αύγουστο που υπολογίζεται από τον βρετανικό Τύπο στα 60 εκατομμύρια ευρώ ετησίως μέχρι το τέλος του 2025. Η μεταγραφή του στη Ferrari θα αποτελούσε επομένως σημαντική πτώση στις αποδοχές του. Για τη Scuderia, αυτή η υπογραφή αντιπροσωπεύει μια σημαντική αύξηση στη μισθοδοσία.
Ο Κάρλος Σάινθ, τον οποίο θα αντικαταστήσει ο Λιούις Χάμιλτον, λαμβάνει, σύμφωνα με εκτιμήσεις, περίπου 11 εκατομμύρια ευρώ ανά σεζόν. Όσο για τον Σαρλ Λεκλέρ, ο οποίος μόλις ανανέωσε το συμβόλαιό του, ο ετήσιος μισθός του μπορεί να φτάσει τα 33 εκατομμύρια ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του μπόνους).
23:27 - 01.02.2024
Το «αντίο» του Βολφ στον Χάμιλτον: «Η συνεργασία μας έφτασε σε ένα φυσικό τέλος, θα είναι πάντα μέρος της ιστορίας μας»
Ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, μίλησε μετά την οριστικοποίηση της συμφωνίας του Λιούις Χάμιλτον με τη Ferrari, κάνοντας λόγο για ένα φυσικό τέλος στη συνεργασία τους.
Ο Λιούις Χάμιλτον και ο Σαρλ Λεκλέρ, θα έχουν το δύσκολο έργο να αποκαταστήσουν τα γράμματα ευγένειας της Scuderia, η οποία ελπίζει σε έναν τίτλο από το 2007 στους οδηγούς (Κίμι Ράικονεν) και από το 2008 στους κατασκευαστές. Αυτή η μεταγραφήτου αιώνα θα μπορούσε να οδηγήσει σε ένα τεράστιο παιχνίδι «μουσικών καρεκλών». Οι περισσότεροι από τους οδηγούς που μπήκαν στο grid για τη σεζόν που ανοίγει στα τέλη Φεβρουαρίου στο Μπαχρέιν μπαίνουν στον τελευταίο χρόνο συμβολαίου τους. Αυτή είναι κυρίως η περίπτωση του Αλεξάντερ Άλμπον στη Williams, τουΕστεμπάν Οκόν και του Πιερ Γκασλί στην Alpine ή ακόμα και του Φερνάντο Αλόνσο στην Aston Martin.