Φλέγον ζήτημα το νέο συμβόλαιο του Βρετανού, που όπως λέει ο ίδιος, δεν έχει σχέση ούτε με τα χρήματα ούτε με την κατάσταση του αυτοκινήτου.
Στα τέλη του 2023 λήγει το συμβόλαιο του Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, μία με τη McLaren και έξι με τη Mercedes, όλες με κινητήρα της δεύτερης, συνεχίζει να συζητά με τον Τότο Βολφ για το τι μέλλει γενέσθαι, σημειώνοντας πως η ανανέωσή του δεν έχει καμία σχέση ούτε με το πόσα χρήματα θα πάρει ούτε αν το μελλοντικό αυτοκίνητο είναι καλό ή όχι.
20:42 - 05.07.2023
Ρεκόρ αγώνων τη νέα χρονιά στην F1
Με 24 γκραν πρι το 2024 καθώς η Κίνα επιστρέφει στο καλεντάρι.
Μάλιστα, για του λόγου το αληθές, ο Βολφ τόνισε πρόσφατα στο περιθώριο του γκραν πρι στην Αυστρία πως το ζήτημα δεν αφορά τα χρήματα, ενώ όταν ο Χάμιλτον ρωτήθηκε για το αν η απόφασή του θα εξαρτηθεί από το πόσο ανταγωνιστικό θα είναι το μονοθέσιο, είπε. «Δεν έχει σχέση. Πιστεύω πως πριν από το τέλος της σεζόν θα φτάσουμε σε συμφωνία. Έχω 100% πίστη στην ομάδα. Μας έχει πάρει περισσότερο χρόνο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε. Δεν είναι εύκολο, αλλά θα τα καταφέρουμε. Για αυτό έχουμε τις αναβαθμίσεις, τη νέα εμπρός πτέρυγα και άλλα, ενώ θα έχουμε κι άλλες στο μέλλον».
Αναφορικά με το μονοθέσιο του 2024, ο Βρετανός σημείωσε πως βοηθά όσο μπορεί την εξέλιξή του, προσθέτοντας. «Πιέζω κι εγώ από τη μεριά μου όσο μπορώ. Είχα πολλές σημαντικές συζητήσεις με ανθρώπους από την ομάδα, τον επικεφαλής της αεροδυναμικής και της μηχανικής για το τι έχουν στο μυαλό τους».
Αμφότερες οι πλευρές έχουν εκφράσει την αισιοδοξία τους πως τα πράγματα θα πάνε καλά και πως θα ανανεώσουν. Τώρα, γιατί δεν έχει γίνει αυτό ακόμα, κανείς δεν ξέρει, παρά μόνο όσοι ασχολούνται με το ζήτημα.
Το βέβαιο είναι ότι ο Χάμιλτον θέλει να είναι ανταγωνιστικός σε κάθε αγώνα, ακόμα και φέτος. Από τη στιγμή που συνεχίζει να τρέχει, δεν το κάνει κυρίως για τα χρήματα, αλλά γιατί διψά για έναν τίτλο ακόμα που θα σημάνει πολλά γι αυτόν, πριν το φινάλε της ένδοξης καριέρας του. Μη ξεχνάμε ότι ήταν και παραμένει ο πρώτος μαύρος παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1.