Χάμιλτον: «Ήταν δύσκολες οι κατατακτήριες, δεν είμαστε τόσο γρήγοροι»

Λιούις Χάμιλτον

i

©SS Twitter

Χάμιλτον: «Ήταν δύσκολες οι κατατακτήριες, δεν είμαστε τόσο γρήγοροι»

Άγγελος Φραγκισκάτος 13:24 - 07.05.2023 / Ανανεώθηκε: 16:32 - 14.08.2024

Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν δυσαρεστημένος με την απόδοσή του στις κατατακτήριες δοκιμές του Μαϊάμι, αλλά επίσης ήταν απογοητευόμενος και με την στρατηγική της Mercedes.

Ο Λιούις Χάμιλτον θα ξεκινήσει το γκραν πρι του Μαϊάμι από την 13η θέση μετά την αποκλεισμό του από το Q2. Ο Βρετανός οδηγός ήταν δυσαρεστημένος με το χρονοδιάγραμμα για το πότε η Mercedes τον έβγαλε στη πίστα για να κάνει τον τελευταίο γύρο.

Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής λέει ότι η Mercedes πρέπει να βελτιωθεί με τις αποφάσεις στρατηγικής της για τις κατατακτήριες, αφού υπέστη τον αποκλεισμό από το Q2 στο γκραν πρι του του Μαϊάμι το Σάββατο (6/5). 

Ο Χάμιλτον σημείωσε το χειρότερο αποτέλεσμα των προκριματικών του επί αμερικανικού εδάφους, καθώς θα ξεκινήσει από την 13η θέση στον σημερινό αγώνα της Κυριακής (7/5). 

Τόσο ο Χάμιλτον όσο και ο Τζορτζ Ράσελ είχαν βρεθεί στη ζώνη πτώσης για μεγάλο χρονικό διάστημα στο Q1 και στο Q2 ,και ενώ ο Ράσελ μπήκε στη πρώτη δεκάδα με 0,052 δευτερόλεπτα και θα ξεκινήσει έκτος, ο Χάμιλτον αντιμετώπισε πρόωρο αποκλεισμό.

Ο Βρετανός οδηγός ξεκίνησε άσχημα στην τελική του προσπάθεια και ο Χάμιλτον είπε ότι πέρασε τη γραμμή ως ένα από τα τελευταία μονοθέσια που σήμαινε ότι δεν μπορούσε να προετοιμάσει το αυτοκίνητό του και τα ελαστικά του όπως απαιτούνταν. Όμως ο ίδιος πιστεύει ότι η Mercedes πρέπει να αντιδράσει καλύτερα στο να μην έχει μονοθέσιο. εγγυημένα ότι θα φτάσει στο Q3. 

«Όταν είσαι γρήγορος μπορείς να είσαι πιο χαλαρός, μπορείς να πας την τελευταία στιγμή και να αφιερώσεις το χρόνο σου. Ξέρεις ότι είναι πιθανό να φτάσεις εύκολα στο Q3», είπε ο Χάμιλτον στο Sky Sports F1. «Ήταν δύσκολες οι κατατακτήριες δοκιμές. Δεν είμαστε τόσο γρήγοροι, οπότε χρειαζόμασταν πραγματικά τέλειους γύρους, αλλά ήταν δύσκολο να μπούμε σε ρυθμό, στην αρχή είχα αυτό το πρόβλημα με το αυτοκίνητο να είναι αργό στην τελευταία στροφή», συνέχισε ο 38χρονος.

«Ήμασταν στο πίσω μέρος της πρώτης δεκάδας φυσικά και στην τελευταίο γύρο ήμουν ο τελευταίος και προσπαθούσα να ζεσταίνω τα ελαστικά. Ήμουν στο πίσω μέρος της ουράς και όλοι επιβράδυναν στην τελευταία στροφή και έχασα τη θερμοκρασία και δεν μπορούσα να κάνω τον γύρο».