Ο Ιρλανδός προηγείται σε ένα ράλι στο απόλυτο χιονισμένο τοπίο με πολλά απρόοπτα.
Ο Κάλε Ροβάνπερα το είχε πει και ήταν αλήθεια: θα δυσκολευόταν όντας πρώτος στις ειδικές διαδρομές του ράλι Σουηδίας. Ναι μεν είναι πολύ γρήγορος οδηγός, όμως το να καθαρίζει τους δρόμους για τους άλλους, δεν είναι ό,τι καλύτερο.
Έτσι, ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής κέρδισε μόλις 2 από τις 7 ειδικές διαδρομές της δεύτερης ημέρας του δεύτερου ράλι της χρονιάς στη Σουηδία, με αποτέλεσμα να μείνει πίσω στη γενική κατάταξη.
Αντιθέτως, ο Κρεγκ Μπριν με τρεις ειδικές κερδισμένες, πέρασε επικεφαλής στον αγώνα, με το Hyundai i20N, έχοντας πίσω του μόλις 2,6 δευτ. τον Εσθονό Οτ Τάνακ, ο οποίος με το Ford Puma πήρε μόλις μία ειδική διαδρομή, αλλά έκανε πολύ καλά πλασαρίσματα στις άλλες.
16:48 - 05.02.2023
Ο Κάλε Ροβάνπερα «χόρευε» στα χιόνια από την ηλικία των 8 ετών (vid)
Ο Φινλανδός θέλει στο επικείμενο ράλι της Σουηδίας, να επαναλάβει τον περσινό του θρίαμβο.
Ο Εσαπέκα Λάπι με ένα ακόμα Hyundai βρέθηκε τρίτος στο τέλος της ημέρας, με 11,2 δευτ. μακριά από την κορυφή και είναι μέσα στο παιχνίδι.
Ο Ελφιν Εβανς με ένα Toyota Yaris είναι τέταρτος στα 26,5 δευτ. από τον Μπριν, αλλά στα χιόνια αυτές οι διαφορές δεν είναι τεράστιες.
Ο Ροβάνπερα είναι με το Toyota στα 31,1 δευτ. απόσταση και θα επιτεθεί στη συνέχεια, ενώ ο Τακαμότο Κατσούτα, με ένα ακόμα Yaris, ενώ κέρδισε μια ειδικής διαδρομή και πήγαινε καλά, εγκατέλειψε από ζημιά στο ψυγείο, βάζοντας τέλος σε κάτι πολλά υποσχόμενο. Θα μπει, βέβαια, στον αγώνα, αύριο, αλλά με ποινή και θα έχει μείνει πολύ πίσω.
Ο έκτος της γενικής κατάταξης, Τιερί Νεβίλ, με ένα ακόμα Hyundai, βρίσκεται κοντά στον Ροβάνπερα, οπότε αναμένουμε συγκλονιστικές μάχες.
Σήμερα, Σάββατο, η τρίτη ημέρα του ράλι, είναι και η μεγαλύτερη του αγώνα, με επτά δοκιμές συνολικού μήκους 126,22 χλμ.