H Ferrari θα προσπαθήσει να αφήσει πίσω της το άσχημο, σχετικά, 2022.
Από καλό σημείο αναφοράς έχει ξεκινήσει η Ferrari για το νέο πρωτάθλημα της Formula 1. Η ιταλική ομάδα, η οποία έχει στόχο την επιστροφή στους τίτλους, κάτι που έχει να κάνει από το 2008, όταν κατέκτησε τον 16ο τίτλος της, πέρυσι θα μπορούσε να κάνει κάτι καλύτερο, αλλά επειδή τα ελαστικά φθείρονταν γρηγορότερα από αυτά της Red Bull, έμεινε πίσω.
Αυτός ήταν και ο λόγος που είχε περισσότερες pole position, αλλά λιγότερες νίκες από τους Αυστριακούς. Διότι στον έναν γύρο ήταν ταχύτερη, αλλά σε ρυθμό αγώνα, εκεί όπου τα ελαστικά δούλευαν συνεχώς, η Ferrari τα έφθειρε περισσότερο.
17:31 - 22.01.2023
Πόσα κερδίζουν οι οδηγοί της Formula 1 - Ίλιγγος με τα χρήματα του Φερστάπεν
Ναι μεν τα ποσά είναι υπέρογκα για τους κοινούς θνητούς, αλλά μην ξεχνάμε πως υπάρχουν μεγάλες χορηγίες.
Αυτά ανήκουν στο παρελθόν, καθώς η Ferrari σκέφτεται να κρατήσει μόνο τα θετικά του περασμένου έτους και προχωρήσει με σθένος. Τα sidepods διατηρούνται ως έχουν, ενώ θα παρατηρηθούν μόνο μερικές διαφοροποιήσεις κι αυτές μικρές.
Από εκεί και πέρα, ο κινητήρας θα συνοδεύεται με ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ νέο θα είναι και το δάπεδο. Οι αλλαγές σε αυτόν τον τομέα, θα στοιχίσουν περίπου 0,5 δευτ. στον γύρο, αλλά αυτό αφορά όλες τις ομάδες και όχι μόνο τη Ferrari. Δηλαδή, όλες θα αλλάξουν το δάπεδο.
Εν συνεχεία, ο κινητήρας είναι κατά 30 ίππους ισχυρότερος σε σχέση με πέρυσι, άρα ο εν λόγω τομέας αποτελεί το ισχυρό χαρτί των Ιταλών, ενώ προκειμένου να αυξηθεί η αξιοπιστία του, έχουν ανασχεδιαστεί μερικά εξαρτήματα. Επίσης, η Ferrari πιθανότατα θα χρησιμοποιήσει ανάρτηση τύπου push-rod, όπως η περσινή Red Bull, κάτι που σημαίνει πως οι βάσεις του συστήματος και οι βραχίονες θα εντοπίζονται πάνω από το ύψος του κινητήρα.