Με την ευκαιρία της έναρξης της σεζόν της Formula 1 του 2023, ας ρίξουμε μια ματιά σε έναν από τους καλύτερους οδηγούς της σύγχρονης εποχής.
Αν παρακολουθείτε τη Formula 1, είναι εξαιρετικά απίθανο να μην γνωρίζετε το όνομα του Φερνάντο Αλόνσο. Ο 41χρονος Ισπανός οδηγός έγινε γνωστός το 2005 και το 2006, όταν κατέκτησε δύο συνεχόμενους τίτλους με τη Renault. Μέχρι σήμερα, έχει κατακτήσει 32 νίκες, γεγονός που τον τοποθετεί στην 6η θέση της λίστας όλων των εποχών με την τελευταία να έρχεται το 2013 στο Ισπανικό Grand Prix, την ίδια χρονιά που τερμάτισε δεύτερος στο πρωτάθλημα, ενώ οδηγούσε με τη Ferrari. Αργότερα θα μετακομίσει στη Mclaren το 2015.
Αλλά η κίνηση αυτή, που περιελάμβανε μια συνεργασία με τη Honda, οδήγησε σε καταστροφή. Μετά την τριετή πανωλεθρία του, έφυγε από τη Formula 1 στο τέλος της σεζόν του 2018 για μια περίοδο σχεδόν τριών ετών, κατά τη διάρκεια των οποίων κέρδισε τον μαραθώνιο του Λε Μαν δύο φορές, αγωνίστηκε στο Ράλι Ντακάρ και στο Indianapolis 500.
16:57 - 07.03.2023
Το ζήτημα υπερθέρμανσης περιορίζει τον ρυθμό του κινητήρα SF-23 της Ferrari
Μια απρόσμενη καταστροφή για τη Scuderia Ferrari. Μια ισχυρή λέξη για να τονίσει την απογοήτευση σε σχέση με τις προσδοκίες για τον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος της Formula 1 του 2023.
Η τελευταία φορά που ο Φερνάντο Αλόνσο ανέβηκε στο βάθρο
Πέρα από το βάθρο στον αγώνα του Μπαχρέιν, όπου τερμάτισε στην 3η θέση, πάμε να δούμε πόσες φορές έχει ανεβεί στο βάθρο ο Αλόνσο. Το 2021 ο Ισπανός επέστρεψε στη Formula 1, εντασσόμενος στην ομάδα της Renault που έχει πλέον μετονομαστεί σε Alpine. Φοβούμενος ότι μπορεί να μην ανέβει ποτέ ξανά στο βάθρο, επανήλθε αποφασισμένος και τελικά, η πίστη του για επιτυχία απέδωσε καρπούς την Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2021 στο εναρκτήριο Grand Prix του Κατάρ. Με τον τερματισμό του στην 3η θέση στην πίστα Λοσάιλ για την Alpine, ο Αλόνσο ψηφίστηκε ακόμη και ως οδηγός της ημέρας καθώς ανέβηκε στο βάθρο για πρώτη φορά μετά από επτά χρόνια.
Μάλιστα, η προηγούμενη φορά ήταν το 2014, όταν τερμάτισε δεύτερος στην Ουγγαρία ενώ οδηγούσε για τη Ferrari. Αν αναρωτιέστε, το επταετές κενό του Αλόνσο είναι το μεγαλύτερο στην ιστορία του αθλήματος. Μάλιστα, ο τερματισμός του στην Ουγγαρία συνέβη πριν ο Μαξ Φερστάπεν κάνει το ντεμπούτο του στη Formula 1.