Παρελθόν από τους Ιταλούς αποτελεί ο Νταβίντ Σάντσες, που φαίνεται να πληρώνει πρώτος τα... σπασμένα.
Κάθε άλλο παρά επιτυχημένο ήταν το γκραν πρι του Μπαχρέιν για τη Ferrari. Η ιταλική ομάδα που αναζητά τους πρώτους της τίτλους σε κατασκευαστές και οδηγούς από το 2007 και 2008 αντίστοιχα, ξεκίνησε τη φετινή σεζόν ως αυτή που θα αντιμετώπιζε πρόσωπο με πρόσωπο της Red Bull, αλλά τα πράγματα ήταν εντελώς αντίθετα. Ο Κάρλος Σάινθ τερμάτισε τέταρτος πίσω από τους Μαξ Φερστάπεν, Σέρχιο Πέρες και Φερνάντο Αλόνσο, ενώ ο Σαρλ Λεκλέρ δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει την προσπάθειά του, καθώς εγκατέλειψε.
15:57 - 06.03.2023
Δύο Ferrari ξεκίνησαν για κόντρα και κατέληξαν σε... φράχτη (vids)
Δυσάρεστη εξέλιξη είχε μια κόντρα με δύο ferrari, οι οποίες κατέληξαν σε έναν φράχτη, ευτυχώς όμως χωρίς να πάθουν οι οδηγοί κάποια ζημιά.
Τα δεδομένα κάνουν λόγο πως η Red Bull είναι... έτη φωτός μπροστά και επειδή ο Φρεντερίκ Βασό δεν αστειεύεται, προφανώς δεν έμεινε ικανοποιημένος από τον Νταβίντ Σάντσες, των επί 10 ετών στελέχους της Ferrari και επικεφαλής σχεδιασμού και ανάπτυξης των μονοθεσίων της Scuderia τα δύο τελευταία χρόνια και ως εκ τούτου, παραιτήθηκε. Η καριέρα του Σάντσες στη Formula 1 ξεκίνησε στη McLaren τον Οκτώβριο του 2012 ως κύριος αεροδυναμιστής, πριν αντικαταστήσει τον Ντιρκ ντε Μπιρ στη θέση του επικεφαλής αεροδυναμιστή τέσσερα χρόνια αργότερα.
Το 2019 ο Γάλλος είχε υπό τη σκέπη του ολόκληρο το τμήμα στη Ferrari και λίγο μετά ανέλαβε καθήκοντα αρχιμηχανικού και επικεφαλής ανάπτυξης του μονοθεσίου. Οι Ferrari F1-75 και SF-23 είναι δημιουργήματά του στην ουσία και του πιστώνεται σε μεγάλο βαθμό η ανάδειξη της SF-70H σε αυτοκίνητο νικητή το 2017. Η στιγμή της παραίτησής του, μόνο τυχαία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, καθώς φαίνεται πως είναι ο πρώτος που άνοιξε την πόρτα της εξόδου μετά το ανεπιτυχές αποτέλεσμα στο Μπαχρέιν. Δημοσιεύματα τον θέλουν να έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον της McLaren, αλλά κάτι τέτοιο δεν επιβεβαιώνεται.
Την ίδια ώρα, σε μια άλλη ομάδα, τη Mercedes, ετοιμάζονται να φέρουν πίσω τον πρώην σχεδιαστή της εταιρείας, Τζέιμς Άλισον, με σκοπό, όμως, να ξεκινήσει να εργάζεται επισήμως με τους Γερμανούς από την επόμενη σεζόν.