Ντόμινο εξελίξεων (και) στη Mercedes

Mercedes

i

©Pirelli

Ντόμινο εξελίξεων (και) στη Mercedes

Δημήτρης Μπαλής • 17:05 - 10.03.2023 / Ανανεώθηκε: 17:59 - 14.08.2024

Η απογοητευτική εμφάνιση της ομάδας στο Μπαχρέιν αναγκάζει τους Γερμανούς να λάβουν δραστικά μέτρα.

Οι μόνοι κερδισμένοι στο γκραν πρι του Μπαχρέιν ήταν η Red Bull με την Aston Martin. Οι «ταύροι» έκαναν το 1-2, ο Φερνάντο Αλόνσο τερμάτισε τρίτος, ενώ ο Λανς Στρολ, ο έτερος οδηγός των Βρετανών, ήταν μέσα στη βαθμολογούμενη 10άδα, οδηγώντας στην ουσία με μόνο ένα από τα τέσσερα άκρα του, πλήρως λειτουργικό! Είχε προηγηθεί ένα ατύχημα με το ποδήλατο κατά τη διάρκεια της προπόνησης, όπου είχε τραυματιστεί στα δύο του χέρια και στο ένα του πόδι, το δεξί. Κι όμως, αυτό δεν τον εμπόδισε να πραγματοποιήσει μια αξιοπρεπέστατη εμφάνιση, για τα δεδομένα.

Υπήρχαν, όμως και χαμένοι στο Μπαχρέιν. Ferrari και Mercedes ούτε καν μπορούν να αντιμετωπίσουν τη Red Bull, ενώ η Aston Martin φαίνεται να έχει κι αυτή προβάδισμα, έναντι των Ιταλών και των Γερμανών. Κι επειδή όταν ένα πλάνο δεν πηγαίνει καλά έπονται αλλαγές. Στη Ferrari παρελθόν αποτελεί ο Νταβίντ Σάντσες, που το ρεπορτάζ αναφέρει ότι θα μεταπηδήσει στη McLaren. Τη... σκυτάλη των απαραίτητων μέτρων που πρέπει να παρθούν, πήρε η Mercedes, που για το 2024 θα δει τον σχεδιαστή Τζέιμς Άλισον να επιστρέφει στην ομάδα, μήπως και σώσει τα προσχήματα.

Όμως, υπάρχει και μια άλλη επικείμενη αλλαγή, καθώς το Formu1a.uno αποκαλύπτει πως πριν από μερικές ημέρες, συγκλήθηκε έκτακτο συμβούλιο στην ομάδα για να δουν πώς θα αλλάξει η όλη κατάσταση. Κι εκεί «έσκασε» η είδηση. Αυτή αναφέρει ότι ο Μάικ Έλιοτ, υπεύθυνος ανάπτυξης της W14 έχει λάβει τελεσίγραφο. Δε γνωρίζουμε αν θα έχει άμεση εκτέλεση ή... βραχεία, αλλά το σίγουρο είναι πως η πίεση στον Έλιοτ είναι πάρα πολύ μεγάλη.

Η αλήθεια είναι ότι η Mercedes W14 δεν εμφανίζει τόσο έντονα το φαινόμενο των αναπηδήσεων, αλλά υστερεί σε μεγάλο βαθμό στην παραγωγή κάθετης δύναμης σε σχέση με τη Red Bull RB19. Έχει επιβεβαιωθεί από τους Γερμανούς ένα πλήρες πακέτο αναβάθμισης για την Ίμολα (21 Μαΐου), αλλά μη φανταστεί κανείς πως από το ένα γκραν πρι στο άλλο, από τέταρτη, η Mercedes θα είναι πρώτη. Τέτοια απόλυτη βελτίωση ομάδας δεν έχει υπάρξει ποτέ στη Formula 1 και πολύ δύσκολα να συμβεί.

Το τελεσίγραφο στον Έλιοτ, λοιπόν, έρχεται μετά τις δηλώσεις του επικεφαλής μηχανικού πίστας, Άντριου Σόβλιν, που σημείωσε ότι οι αλλαγές θα έρθουν βήμα-βήμα, εκείνες του Τότο Βολφ που χαρακτήρισε... αχαρακτήριστη τη W14, αλλά και του Λιούις Χάμιλτον, που πρόσφατα ανέφερε πως οι προτάσεις του για βελτιώσεις πηγαίνουν στον... βρόντο, ήδη από πέρυσι.

Tags: