Η Pirelli εισάγει ακόμα πιο ανθεκτικά ελαστικά, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν στα δοκιμαστικά του γκραν πρι της Ισπανίας.
Στην πίστα του Σίλβερστοουν μεταφέρεται αυτό το τριήμερο το σκηνικό της Formula 1, σε μια ομολογουμένως απαιτητική πίστα.
Εκεί, η Pirelli θα έχει διαθέσιμα τα νέα της ελαστικά, που είναι κατασκευασμένα με νέα υλικά που θα κάνουν την εμφάνισή τους το επόμενο έτος.
Ο Μάριο Ιζολα, ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, επισημαίνει ότι: «Αυτή η αλλαγή στις προδιαγραφές ήταν απαραίτητη λόγω της αυξημένης απόδοσης των αυτοκινήτων που παρατηρήθηκαν από την αρχή της σεζόν όσον αφορά την ταχύτητα και τα φορτία, σε σύγκριση με τα δεδομένα προσομοίωσης πριν από τη σεζόν που παρείχαν στην Pirelli οι ομάδες τον περασμένο χειμώνα αλλά και από το γεγονός ότι αυτή η τάση πρόκειται να αυξηθεί όσο συνεχίζεται το πρωτάθλημα. Έχουμε δουλέψει πολύ σκληρά για την προσομοίωση τα τελευταία χρόνια, προκειμένου όχι μόνο να παρέχεται ένα προϊόν που πληροί τους στόχους απόδοσης που έχουν τεθεί από όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς, αλλά και να έχει την ικανότητα να προβλέπει τυχόν ενδεχόμενα ζητήματα και να αντιδρά σε αυτά άμεσα».
18:23 - 04.07.2023
Σε χρώματα Google η McLaren στο βρετανικό γκραν πρι
Η McLaren MCL60 θα φέρει νέα εμφάνιση μια ειδική σύνθεση χρωμίου, αυτό το τριήμερο.
«Η νέα προδιαγραφή δίνει στο ελαστικό επιπλέον αντοχή στην κόπωση, αλλά δεν επηρεάζει καμία τεχνική παράμετρο ή τη συμπεριφορά του στην πίστα. Όλες οι ομάδες είχαν ήδη την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα νέα ελαστικά στο ισπανικό γκραν πρι, όταν δύο σετ τέθηκαν στη διάθεση κάθε οδηγού στα ελεύθερα δοκιμαστικά. Τα σχόλιά τους ήταν σύμφωνα με τις προσδοκίες μας, ειδικά όσον αφορά τις επιδόσεις. Οι νέες προδιαγραφές μας επιτρέπουν επίσης να διατηρήσουμε την πίεση των μπροστινών και πίσω ελαστικών σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητες σε σύγκριση με πέρυσι, παρά τη σημαντική αύξηση του μέσου φορτίου», είπε ο Ιζολα.
Το ντεμπούτο των νέων ελαστικά, με τη νέα σύνθεση υλικών, θα γίνει σε μια πίστα που είναι παραδοσιακά μια από τις πιο δύσκολες για τα ελαστικά όσον αφορά την πίεση και τις πλευρικές δυνάμεις που ασκούνται σε αυτά.
Μάλιστα οι οδηγοί πρέπει να αντιμετωπίσουν πλευρικές επιταχύνσεις που ξεπερνούν τα 5 g στις γρήγορες στροφές της.
Τώρα, οι ομάδες θα έχουν διαθέσιμα τα ελαστικά: C1 ως το P Zero White hard, το C2 ως το P Zero Yellow medium και το C3 ως το P Zero Red soft στη Μεγάλη Βρετανία: μια επιλογή που υπαγορεύεται από τα υψηλά ενεργειακά φορτία που βάζει το Σίλβερστοουν στα ελαστικά.
Η πίστα είναι από τις πιο απαιτητικές ολόκληρης της σεζόν, ειδικά για το μπροστινό αριστερό ελαστικό που πρέπει να αντεπεξέλθει σε μεγάλα φορτία σε οκτώ διαφορετικές στροφές.
Πέρυσι στο Σίλβερστοουν, ο Κάρλος Σάινθ της Ferrari είχε ξεκινήσει από την πολ ποζίσιον.
Η Pirelli θα παραμείνει στη βρετανική πίστα από τις 11 έως τις 12 Ιουλίου για μια δοκιμή ανάπτυξης ελαστικών, στην οποία θα συμμετάσχουν η Red Bull (για μία ημέρα), η Haas και η Williams.
Μετά τη Μόντσα, το Σίλβερστοουν είναι μια από τις πιο ιστορικές μόνιμες πίστες στο καλεντάρι της F1, έχοντας φιλοξενήσει 57 γκραν πρι. Η πιο επιτυχημένη ομάδα εκεί είναι η Ferrari, με 15 νίκες, ενώ ο Σερ Λιούις Χάμιλτον είναι ο πιο διακεκριμένος οδηγός με οκτώ νίκες. Έχοντας τιμηθεί από τη βασίλισσα Ελισάβετ Β', ο Χάμιλτον ανακηρύχθηκε αργότερα ιππότης από τον σημερινό βασιλιά της Μεγάλης Βρετανίας, Κάρολο Γ'.