Από την Coca Cola μέχρι την Toyota, οι εταιρίες που έχουν συμφωνήσει να υποστηρίξουν με τον τρόπο τους το show της τελετής έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων, δεν θα διαφημιστούν στα αμερικάνικα κανάλια με τον παραδοσιακό τρόπο, αλλά με έναν εναλλακτικό -που ίσως αποτελέσει «δεδικασμένο» για μελλοντική χρήση.
Ανοίγεις την τηλεόραση για να δεις το αγαπημένο σου πρόγραμμα. Μία ταινία για παράδειγμα, σε ένα από τα ελεύθερα κανάλια εθνικού δικτύου. Κι όλα πάνε υπέροχα, η πλοκή ενθουσιάζει, τα ποπ-κορν είναι ακόμα ζεστά, ώσπου μία παγωμάρα καλύπτει απ' άκρη σ' άκρη το σαλόνι του σπιτιού σου.
Ήρθε η ώρα για... διαφημίσεις, που ξέρεις πότε ξεκινούν, αλλά ποτέ δεν μπορείς να προβλέψεις πότε θα σταματήσουν, για να επανέλθει η καθήλωση απέναντι από τον δέκτη. Πολλές φορές μάλιστα ο εκνευρισμός από τα μακρόσυρτα (και μη εμπνευσμένα στις περισσότερες των περιπτώσεων) spot κυριαρχεί και αφήνεις στη μέση αυτό που με τόση χαρά ξεκίνησες.
Οι τρόποι διαφήμισης πλέον, προφανώς και είναι περισσότεροι από ένας, εξελίσσονται, έχουν να κάνουν με τον ανθρώπινο παράγοντα και τη νευροφυσιολογία του, αλλά στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού, κατά τη διάρκεια της Τελετής Έναρξης (που παρεμπιπτόντως είναι προγραμματισμένη για σήμερα Παρασκευή 26 Ιουλίου στις 20:30 ώρα Ελλάδας και στα μέρη μας θα μεταδοθεί ζωντανά μέσα από τη συχνότητα της ΕΡΤ1), ο τρόπος προώθησης των έξι εταιριών-κολοσσών που έχουν επενδύσει στο Paris 2024 θα είναι πολύ διαφορετικός με τον αναμενόμενο.
Όχι ότι τα τηλεοπτικά προγράμματα ανά χώρα, δεν θα... γεμίσουν το live event με παύσεις για διαφημίσεις, αλλά εντός του Παρισιού και των χώρων που θα διεξαχθεί η δράση, δεν θα υπάρχουν τα γνωστά γιγαντιαία baner ή οθόνες που θα προωθούν προϊόντα με 3D κόλπα.
08:25 - 26.07.2024
Πώς το Παρίσι τοποθέτησε τα ιστορικά του αξιοθέατα στο πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων (vids, pics)
H Μόνα Λίζα μειδιά κοιτώντας την Αφροδίτη της Μήλου, εντός του Λούβρου. Η Σιδερένια Κυρία δεσπόζει στο Πεδίο του Άρη και η Αψίδα... θριαμβολογεί. Γύρω γύρω, το Παρίσι διοργανώνει τους Ολυμπιακούς Αγώνες για το 2024 και ενσωματώνει τα εντυπωσιακά του μνημεία στο αγωνιστικό πρόγραμμα! Λίγο πριν την Τελετή Έναρξης (26/7, 20:30, ΕΡΤ1) κάνουμε μια νοητή βόλτα στα κομβικά σημεία της «Πόλης του Φωτός».
Οι Coca-Cola Co., Delta, Eli Lilly & Co., Toyota Motor Corp., Visa, και η Xfinity της Comcast είναι οι μεγάλοι χορηγοί που επένδυσαν στο live show της Τελετής Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων, αλλά, όπως αποκάλυψε το Variety, δεν θα υπάρξουν τα κλασικά spot με προώθηση προϊόντων που συνήθως προβάλλονται, ειδικά στα αμερικάνικα κανάλια. Απλώς τα έξι λογότυπα των προαναφερόμενων εταιριών θα εμφανίζονται κυκλικά στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης.
Επί του θέματος, ο Νταν Λόβνγκερ, επικεφαλής της διοίκησης στο NBCUniversal που έκλεισε τη συμφωνία με την Ολυμπιακή Επιτροπή διευκρίνισε πως «τα λογότυπα θα παραμένουν ορατά για δέκα λεπτά και η σειρά που θα εμφανίζονται είναι η αλφαβητική». Δηλαδή, πρώτα η Coca Cola και μετά όλοι οι άλλοι!
12:30 - 26.07.2024
Sportal Guest The Wavemakers Edition: Ο Νίκος Ξυλούρης πιστεύει στο ταλέντο της ελληνικής κολύμβησης
Το πέμπτο επεισόδιο του Sportal Guest The Wavemakers Edition με την υποστήριξη της Nautica έρχεται με καλεσμένο τον Νίκο Ξυλούρη. Ο πρώην κολυμβητής και νυν έφορος κολύμβησης στην ΚΟΕ μοιράζεται τις αθλητικές του αναμνήσεις από τους Ολυμπιακούς αγώνες του 2004 και του 2008 όπου πήρε μέρος και δηλώνει αισιόδοξος για το μέλλον της ελληνικής κολύμβησης.