Η ΕΠΟ εισάγει την πρωτοποριακή τεχνολογία VBP για τους εμπορικούς συνεργάτες της (vid)

Ιρλανδία - Ελλάδα

i

PrtScr

Η ΕΠΟ εισάγει την πρωτοποριακή τεχνολογία VBP για τους εμπορικούς συνεργάτες της (vid)

Sportal newsroom 11:08 - 13.09.2024 / Ανανεώθηκε: 11:12 - 13.09.2024

Η πρωτοποριακή τεχνολογία ενισχύει την προβολή των εμπορικών συνεργατών της Εθνικής ομάδας και άλλων εταιρειών.

Η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία στηρίζει, υιοθετεί και προωθεί καινοτόμες μεθόδους και τεχνολογίες και «μοιράζει την μπάλα» στους εμπορικούς συνεργάτες της, οι οποίοι θα προβάλλονται πλέον και στους εκτός έδρας αγώνες της Εθνικής Ομάδας.

Η Μαρία Γκούμα, διευθύντρια Μάρκετινγκ & Εμπορικού της ΕΠΟ, αναφέρθηκε στο εν λόγω θέμα λέγοντας:

«Η εισαγωγή της νέας τεχνολογίας της VBR στην ελληνική ποδοσφαιρική αγορά, είναι μια μοναδική στιγμή για την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία. Πρόκειται για μια καινοτόμο και πρωτοποριακή μέθοδο μάρκετινγκ, η οποία ενισχύει το υπάρχον δυναμικό επιχειρηματικό τοπίο και συνθέτει μια προηγμένη διαφημιστική ευκαιρία για τους πελάτες μας.

Είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας στην ΕΠΟ, που είναι πλέον μία εκ των ομοσπονδιών εταίρων μας", δήλωσε ο Massimo Magrì, Chief Commercial Officer της Supponor. "Αυτή η ανάπτυξη δείχνει την αυξανόμενη υιοθέτηση της τεχνολογίας AIR® στο διεθνές ποδόσφαιρο, επιτρέποντας στις ομοσπονδίες να μεγιστοποιήσουν τις εμπορικές τους δυνατότητες, ανεξάρτητα από την τοποθεσία διεξαγωγής του αγώνα».

Η πρωτοποριακή τεχνολογία του VBR, ενισχύει την προβολή των εμπορικών συνεργατών της Εθνικής Ομάδας και άλλων εταιρειών, καθώς αντικαθιστά, με τη χρήση ειδικής τεχνολογίας, το διαφημιστικό υλικό της γηπεδούχου ομάδας και μεταφέρει εικονικά στους τηλεθεατές το αντίστοιχο υλικό της φιλοξενούμενης, ούτως ώστε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις των δικών της εταίρων, όπως ακριβώς στους εντός έδρας αγώνες της.

Πρόκειται για την πρώτη χρήση τεχνολογίας εικονικής διαφήμισης στο ελληνικό ποδόσφαιρο, καθώς προσφέρει αυξημένη προβολή στους διαφημιζόμενους κατά τη διάρκεια των εκτός έδρας αγώνων της Εθνικής Ομάδας, κάτι το οποίο δεν ήταν εφικτό τα προηγούμενα χρόνια.

Η παραγωγή εικονικής διαφήμισης πραγματοποιήθηκε επιτόπου στο στάδιο Aviva και εμφανίστηκε στη μετάδοση του Alpha TV και της Nova. Παραδόθηκε ως απρόσκοπτη ροή και οι Έλληνες φίλαθλοι που παρακολουθούσαν τον αγώνα είδαν στοχευμένο διαφημιστικό περιεχόμενο, προσαρμοσμένο στους πίνακες του Aviva Stadium.