Η Φράιμπουργκ αποχώρησε από το Twitter πετώντας... σπόντες κατά του Ίλον Μασκ
i

©imago

Η Φράιμπουργκ αποχώρησε από το Twitter πετώντας... σπόντες κατά του Ίλον Μασκ

Δημήτρης Χούπης 19:11 - 26.11.2024

Η Φράιμπουργκ έγινε η τρίτη γερμανική ομάδα που αποχώρησε από το Twitter, πετώντας μάλιστα... σπόντες σε βάρος του Ίλον Μασκ.

Η Φράιμπουργκ ακολούθησε τον «δρόμο» της Σαν Πάουλι και της Βέρντερ Βρέμης και αποχώρησε με τη σειρά της από το twitter. Η γερμανική ομάδα με σχετική ανακοίνωση έκανε γνωστό ότι θα εγκαταλείψει το γνωστό Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης. πετώντας μάλιστα... σπόντες κατά του Ίλον Μασκ.

Αφού τόνισε ότι ο σύλλογος πρεσβεύει ως αξίες τη διαφορετικότητα και την ανεκτικότητα σε αντίθεση με την πλατφόρμα, στη συνέχεια η Φράιμπουργκ κάλεσε τους οπαδούς της να την ακολουθήσουν στο Bluesky μια πλατφόρμα αντίστοιχη με το Twitter.

Η ανακοίνωση του γερμανικού συλλόγου αναλυτικά:

«Ο αθλητικός σύλλογος σταματά τις δραστηριότητές του στην πλατφόρμα Χ, πρώην Twitter, με άμεση ισχύ. Αξίες όπως η διαφορετικότητα και η ανεκτικότητα, που πρεσβεύει ο σύλλογος στο καταστατικό του, καταπατούνται σε αυτή την πλατφόρμα.

Η ταχεία ριζοσπαστικοποίηση της πλατφόρμας είναι αισθητή σε μια πλημμύρα μίσους, ταραχής και θεωριών συνωμοσίας. Ρυθμίσεις και κυρώσεις δεν υφίστανται πλέον σχεδόν καθόλου. Αντίθετα: ο Ίλον Μασκ, ο οποίος ανέλαβε το Twitter πριν από δύο χρόνια, είναι προσωπικά υπεύθυνος για τη δημοσίευση και τη διανομή μεγάλου μέρους αυτού του περιεχομένου.

Έχει φτάσει σε ένα σημείο όπου ο αθλητικός σύλλογος δεν θέλει πλέον απλώς να "συνεχίσει όπως πριν". Το να αντισταθούμε στην ξενοφοβία, τον ρατσισμό και τις διακρίσεις είναι μέρος της αυτοεικόνας μας. Η παραμονή στην πλατφόρμα δεν μπορεί πλέον να δικαιολογηθεί υπό το φως της τρέχουσας εξέλιξης του X.

Η Φράιμπουργκ θα κάνει λοιπόν τα πρώτα της βήματα στην πλατφόρμα Bluesky. Καλούμε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται - ειδικά τη ζωντανή κοινότητα SC που έχει αναπτυχθεί όλα αυτά τα χρόνια στο Twitter και την οποία δεν θα ενημερώνουμε πλέον στο X - να ακολουθήσει το SC Freiburg στο Bluesky για καθημερινό περιεχόμενο.

Το πώς γίνεται αποδεκτή η παρουσία μας σε αυτή τη νέα πλατφόρμα για εμάς θα πρέπει να παρατηρηθεί και να αξιολογηθεί τις επόμενες εβδομάδες και μήνες».