Η άνευ προηγουμένου επιχειρηματική έκρηξη που έχει φέρει ο Κριστιάνο Ρονάλντο στη Σαουδική Αραβία
i

cr7/ Screenshot via Twitter

Η άνευ προηγουμένου επιχειρηματική έκρηξη που έχει φέρει ο Κριστιάνο Ρονάλντο στη Σαουδική Αραβία

Πάνος Μαλακτάρης • 15:00 - 24.01.2023 / Ανανεώθηκε: 10:25 - 20.08.2024

Η μεταγραφή του στην Αλ Νασρ μετά το Παγκόσμιο Κύπελλο έχει φέρει μια τρομακτική αύξηση στα νούμερα οποιουδήποτε συνδέεται επιχειρηματικά με το σύλλογο

Το πιο απλό παράδειγμα της επίδρασης του Πορτογάλου σούπερ σταρ, είναι πως δεν πρέπει εδώ και ένα μήνα περίπου να υπάρχει φίλαθλος ανά τον κόσμο που να μη γνωρίζει που πέφτει η Αλ Νασρ. Μια ομάδα που -κακά τα ψέματα- αγνοούσαμε την ίδια της την ύπαρξη, και τώρα φτάσαμε κι εμείς εδώ στην Ελλάδα να μπορούμε να παρακολουθούμε αγώνες της

Το ειδικό βάρος του CR7 αποτυπώνεται εξαιρετικά στον χορηγό της φανέλας της νέας του ομάδας, της εταιρίας Shurfah, ή Shurafa, στην κάπως πιο αγγλική της απόδοση. Τι είναι αυτή; Mια εταιρία real estate, αγοραπωλησίας ακινήτων πιο απλά. Όπως και η ίδια αναφέρει στο επίσημο site της, διαχειρίζεται περισσότερες από 15,500 οικιακές δομές, με όραμα μέχρι το 2030 να έχουν επεκταθεί πέρα από το real estate σε τομείς όπως αυτούς της βιομηχανίας, της εστίασης, του ηλεκτρονικού εμπορίου και του fintech, δηλαδή της χρηματοοικονομικής τεχνολογίας (τεχνολογία που στόχο έχει να ανταγωνιστεί τις παραδοσιακές οικονομικές μεθόδους στην παροχή χρηματοοικονομικών υπηρεσιών). Τον τελευταίο λοιπόν μήνα έχει δει το όνομά της να φιγουράρει κυριολεκτικά παντού, μέσω της υπερπροβολής που τυγχάνει η Αλ Νασρ, και κατ' επέκταση, το όνομά της πάνω στη φανέλα της. 

Έτερο παράδειγμα αποτελεί η Aραβική εταιρία αθλητικού εξοπλισμού Duneus η οποία ντύνει την Αλ Νασρ. ΑΚόμα και ο πιο αισιόδοξος μάνατζέρ της δεν πρέπει να περίμενε πως -σύμφωνα με αναφορές- οι πωλήσεις της φανέλας με το όνομα του Ρονάλντο θα έφταναν κοντά στις 200 χιλιάδες, ήδη, με εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για δυνητικά 2 εκατομμύρια τεμάχια! 

Παράλληλα, ανάλογης αναγνωρισιμότητας και αύξησης των πωλήσεών τους τυχαίνουν και οι άλλες εταιρίες που σπονσοράρουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στην ομάδα, όπως η Lebara (επικοινωνίες), Harrys Pizza, τα νοσοκομεία Care ή το θεματικό ψυχαγωγικό πάρκο Qiddiya. Μιλώντας στη Marca, εκπρόσωπος της Shurfah δήλωσε: «Η Σαουδική Αραβία αλλάζει και θέλει να το δείχνει. Το κύριο μέλημά μας είναι η ποιότητα ζωής, η βελτίωσή της. Τα σπορ παίζουν κομβικό ρόλο σε αυτό, ενώ σκοπεύουμε να επενδύσουμε 700 εκατομμύρια ευρώ στον αθλητισμό για αυτό το λόγο. Το να προσελκύσουμε προσωπικότητες είναι μέρος της στρατηγικής μας και ο Κριστιάνο Ρονάλντο είναι ένα είδωλο. Είναι ένα μεγάλο συν για τη χώρα ολόκληρη και για τον αραβικό αθλητισμό γενικότερα»

Αν θα ακολουθήσουν κι άλλοι το παράδειγμα του Κριστιάνο δε το γνωρίζουμε, είναι ωστόσο εξαιρετικά πιθανό αν λάβουμε υπόψιν μας τον πακτωλό χρημάτων που και έχουν και διαθέτουν οι Σαουδάραβες ολιγάρχες για να διαφημίσουν και να αναβαθμίσουν το προϊόν τους.