Τα McDonald's είναι κι επίσημα ο νέος χορηγός της Ligue 1 - Πώς συνδέεται με τον Εμπαπέ

Κιλιάν Εμπαπέ

Τα McDonald's είναι κι επίσημα ο νέος χορηγός της Ligue 1 - Πώς συνδέεται με τον Εμπαπέ

Κώστας Τόπας 09:35 - 24.03.2024 / Ανανεώθηκε: 23:32 - 13.08.2024

Από τη νέα σεζόν το γαλλικό πρωτάθλημα θα μετονομαστεί σε «Ligue 1 McDonald's» από «Uber Eats Ligue 1», με την αμερικανική πολυεθνική εταιρεία εστιατορίων ταχείας εστίασης να επισημοποιεί αυτό το ιστορικό «deal». Οι οπαδοί του γαλλικού πρωταθλήματος βέβαια αναρωτιούνται πώς αυτό συνδέεται βέβαια με τον Κιλιάν Εμπαπέ.

Το γαλλικό πρωτάθλημα έχει κι επίσημα νέο χορηγό. Η αμερικανική αλυσίδα fast food, McDonald's θα είναι ο επίσημος χορηγός της Ligue 1 από τον Ιούλιο, αντικαθιστώντας την Uber Eats.

Η συμφωνία είναι για τρεις σεζόν και 90 εκατ. ευρώ. Τριάντα για κάθε σεζόν που σύμφωνα με την «L'Equipe» βελτιώνει αυτό που λαμβάνει τώρα το γαλλικό πρωτάθλημα Uber Eats (16 εκατ. ευρώ το χρόνο). Άλλη μια «ένεση» χρημάτων για ένα πρωτάθλημα που πρόσφατα υπέγραψε συμβόλαιο με την εταιρεία αθλητικού μάρκετινγκ «Infront» για τα δικαιώματα ζωντανού στοιχήματος των Ligue 1 και 2 και το Champions Trophy στη διεθνή αγορά για 155 εκατομμύρια ευρώ σε πέντε χρόνια.

Τα τηλεοπτικά δικαιώματα για την περίοδο 2024-29 εκκρεμούν ακόμη προς επίλυση. Η γαλλική Λίγκα διαπραγματεύεται με εθνικές και διεθνείς εταιρείες για να πετύχει, σύμφωνα με την «L'Equipe», ένα νούμερο κοντά στα 900 εκατομμύρια ευρώ. Τον περασμένο Οκτώβριο η Ligue 1 δεν είχε βρει αγοραστή για τις πέντε σεζόν που είχαν βγει προς πώληση στη Γαλλία για 800 εκατομμύρια ευρώ και διαπραγματεύεται ατομικά με πιθανούς αγοραστές.

Πώς συνδέεται με την αποχώρηση του Εμπαπέ

Από τη νέα σεζόν το γαλλικό πρωτάθλημα θα μετονομαστεί σε «Ligue 1 McDonald's» από «Uber Eats Ligue 1», με την αμερικανική πολυεθνική εταιρεία εστιατορίων ταχείας εστίασης να είναι κοντά στην επίτευξη αυτού του ιστορικού «deal». Οι οπαδοί του γαλλικού πρωταθλήματος βέβαια αναρωτιούνται πώς αυτό συνδέεται βέβαια με τον Κιλιάν Εμπαπέ.

Η εξήγηση είναι απλή, καθώς ο λόγος που η Uber κατέθεσε μικρότερη προσφορά σχετίζεται με την αποχώρηση του Γάλλου αστέρα από την Παρί Σεν Ζερμέν στο τέλος της τρέχουσας σεζόν. Με αυτόν τον τρόπο δεν ήθελαν να ρισκάρουν να προσφέροντας πολλά σ' ένα πρωτάθλημα, του οποίου τα νούμερα θα μπορούσαν να πέσουν κατακόρυφα λόγω της αποχώρηση του Εμπαπέ.