Η φανέλα του Λιονέλ Μέσι στα ροζ χρώματα της Ίντερ Μαϊάμι έχει γίνει ανάρπαστη στις ΗΠΑ. Σε τέτοιο βαθμό που ακόμη και ο ίδιος ο Ντέιβιντ Μπέκαμ δυσκολεύτηκε να αποκτήσει και θα πρέπει να περιμένει όπως όλοι.
Όταν η Ίντερ Μαϊάμι αποφάσισε να ποντάρει στον Λιονέλ Μέσι, δεν μπορούσε να φανταστεί το φαινόμενο που επρόκειτο να προκύψει με την ομάδα της και την παγκόσμια διάσταση που θα είχε η μεταγραφή του. Μήνες αργότερα, η πραγματικότητα έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Κανείς δεν το είδε να έρχεται. Η επίδραση του Αργεντινού στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι θεαματική.
Ούτε καν η Adidas, η μάρκα που ντύνει την Ίντερ Μαϊάμι, δεν ήταν προετοιμασμένη, παρά το γεγονός ότι λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση του Μέσι, η εταιρεία είχε λάβει σχεδόν 500.000 αιτήματα από καταστήματα και προμηθευτές για φανέλες στο απαλό, ηλεκτρικό ροζ του συλλόγου.
Όταν ο Μέσι ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τη Μπαρτσελόνα για να υπογράψει με την Ίντερ Μαϊάμι , το απόθεμα των ροζ φανελών σε καταστήματα και αποθήκες κυριολεκτικά έκανε... καπνούς. Η Adidas δεν θα ξεκινούσε να πουλά τις επίσημες φανέλες του Μέσι έως ότου υπογραφεί επίσημα το συμβόλαιό του στις 15 Ιουλίου, αλλά έκανε ήδη τεράστιες παραγγελίες που χρειαζόταν για να τα φτιάξει μέσα σε 24 ώρες.
Ήδη όταν ο Μέσι στέφθηκε Παγκόσμιος πρωταθλητής με την Αργεντινή, η Adidas έπρεπε να παράγει και να αποστείλει 400.000 επιπλέον φανέλες της «Αλμπισελέστε» σε μόλις τρεις μήνες. Σε αυτό το νέο πλαίσιο, το γεγονός ότι η Adidas κατάφερε να βάλει στα καταστήματα τη ροζ φανέλα με το νούμερο «10» του Μέσι είναι η απόλυτη προτεραιότητα. Οι επίσημες πωλήσεις έχουν ξεπεράσει όλα τα προηγούμενα ρεκόρ της Adidas, όπως η υπογραφή του Ντέιβιντ Μπέκαμ για τους Λος Άντζελες Γκάλαξι το 2007, η επιστροφή του Ρονάλντο στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ το 2021 ή η φανέλα της Αργεντινής με το όνομα του Μέσι μετά το Κατάρ το 2022.
Η φανέλα της Adidas και Ίντερ Μαϊάμι είναι πλέον η καλύτερη σε πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική, μπροστά από τις Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Ρεάλ Μαδρίτης, Γιουβέντους, Μπάγερν και Άρσεναλ. Σύμφωνα με το «Fanatics», το ηλεκτρονικό κατάστημα αθλητικών ρούχων στις Ηνωμένες Πολιτείες, κανένας παίκτης, σε κανένα άθλημα, δεν έχει πουλήσει περισσότερες φανέλες στον ιστότοπο τις πρώτες 24 ώρες μετά την αλλαγή ομάδας, από τον Μέσι τον Ιούλιο.
Οι αγώνες της Ίντερ Μαϊάμι έχουν σπάσει ρεκόρ προσέλευσης από την άφιξή τους. Οι τιμές των ομαδικών εισιτηρίων για την επόμενη σεζόν έχουν εκτοξευθεί. Το κέρδος αυτή τη σεζόν ήταν όλο το merchandising, ο τίτλος του Leagues Cup και ο τελικός του US Open. Η επίσημη φανέλα του Μέσι έχει γίνει τόσο δύσκολο να αποκτηθεί που ακόμη και ο ίδιος ο Μπέκαμ δυσκολεύτηκε να αποκτήσει μια και θα πρέπει να περιμένει όπως όλοι οι άλλοι.