Μελέτη αποκαλύπτει ότι την ημέρα του ντεμπούτου του Αργεντινού με την Ίντερ Μαϊάμι, η «Apple TV» είχε περισσότερες από 110.000 νέες συνδρομές για το «MLS Season Pass».
Η άφιξη του Λιονέλ Μέσι στην Ίντερ Μαϊάμι και το MLS των ΗΠΑ είχε τεράστιο αντίκτυπο στο ποδόσφαιρο και μια μελέτη αποκάλυψε ότι την ημέρα που ο παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε το ντεμπούτο του με τη νέα του φανέλα, η «Apple TV» είχε περισσότερες από 110.000 νέες συνδρομές. για το «MLS Season Pass», την πλατφόρμα που μεταδίδει όλους τους αγώνες της σεζόν.
Στις 21 Ιουλίου, την ημέρα που ο Μέσι έκανε το ντεμπούτο του με την Ίντερ Μαϊάμι σε έναν αγώνα του Leagues Cup εναντίον της μεξικανικής Κρουζ Αζούλ, το «MLS Season Pass» κατέγραψε 110.000 νέες συνδρομές, από 6.143 την προηγούμενη ημέρα, σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας ανάλυσης δεδομένων «Antenna», η οποία συλλέγεται από την «The Wall Street Journal».
Συμφωνία 10 ετών
Το MLS και η «Apple TV» υπέγραψαν μια 10ετή συμφωνία το 2022, εκτιμώμενης αξίας άνω των 2.5 εκατομμυρίων δολαρίων, για τη μετάδοση όλων των αγώνων League, US Open Cup και Leagues Cup. Το «MLS Season Pass» κοστίζει επί του παρόντος 12,99 $ (12,11 ευρώ) το μήνα ή 25 $ (23,31 ευρώ) για την υπόλοιπη σεζόν για χρήστες που έχουν ήδη «Apple TV+». Όσοι δεν το έχουν πρέπει να πληρώσουν 14,99 $ (13,98 ευρώ) το μήνα ή 29 $ (27,04 ευρώ) για το υπόλοιπο της σεζόν.
11 γκολ και πέντε ασίστ σε 11 αγώνες
Ο αντίκτυπος της άφιξης του Μέσι, ο οποίος έχει 11 γκολ και πέντε ασίστ σε 11 αγώνες και κατέκτησε το Leagues Cup φάνηκε και στα γήπεδα, όπου οι τιμές των εισιτηρίων εκτοξεύτηκαν προκειμένου ο κόσμος να δει τον επτά φορές νικητή της Χρυσής Μπάλας από κοντά.
Στις 26 Αυγούστου, την ημέρα του ντεμπούτου του Μέσι στο MLS στην επίσκεψη της ομάδας του στην έδρα των New York Red Bulls, τα εισιτήρια κόστιζαν κατά μέσο όρο 500 δολάρια. Δηλαδή 10 φορές περισσότερο από ό,τι πριν από την άφιξη του «Pulga».