H Μίλαν λάνσαρε μία ξεχωριστή φανέλα ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου, με αφορμή την 125η επέτειο από την ίδρυσή της.
Ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου, η Μίλαν προσέφερε στους οπαδούς της ένα ξεχωριστό δώρο με τη μορφή μιας ακόμη εμφάνισης. Πρόκειται για την τέταρτη φανέλα της τρέχουσας σεζόν, κατά την οποία ο σύλλογος γιορτάζει την 125η επέτειο από την ίδρυσή του. Η νέα εμφάνιση παρουσιάζεται σε δύο παραλλαγές, με τα παραδοσιακά χρώματα των «ροσονέρι», το κόκκινο και το μαύρο, να κυριαρχούν και στις δύο εκδοχές.
Ωστόσο, απουσιάζουν οι χαρακτηριστικές ρίγες που συνήθως κοσμούν τη φανέλα της ομάδας. Αξιοσημείωτη είναι η προσθήκη του πράσινου χρώματος, το οποίο πλέον ενσωματώνεται στο σχεδιασμό του νέου αγωνιστικού εξοπλισμού.
)
14:47 - 13.02.2025
Ο πρώην ιδιοκτήτης του αετού της Λάτσιο ξεσπά κατά του προέδρου: «Με δυσφήμησε, δεν είμαι παιδεραστής»
Ο Χουάν Μπερναμπέ, ο οποίος πριν από μερικούς μήνες απολύθηκε από τη Λάτσιο, περνάει στην αντεπίθεση και εξαπολύει σφοδρή επίθεση στον πρόεδρο των «λατσιάλι», Κλαούντιο Λολίτο.
Στον γιακά αναγράφεται το «63», που είναι αναφορά στο 1963, όταν η Μίλαν κέρδισε τον πρώτο της ευρωπαϊκό τίτλο - μετά το 2:1 επί της Μπενφίκα στον τελικό του Γουέμπλεϊ.
Η νέα εμφάνιση είναι σε συνεργασία με Puma και Off-White.
«Αυτή η συνεργασία είναι κάτι περισσότερο από μια απλή συνάντηση ποδοσφαίρου και μόδας, είναι μια γιορτή των κοινών αξιών και της μεταμορφωτικής δύναμης των ονείρων. Τιμά την ικανότητα των ονείρων να ενώνουν και να εμπνέουν, υπερβαίνοντας τον αθλητισμό για να δημιουργήσουν μια πολιτιστική στιγμή, που αποτελεί παράδειγμα της Off-White™ που δημιούργησε το πρώτο της κιτ που έχει σχεδιαστεί για να φοριέται στο γήπεδο. Στην καρδιά αυτής της αποκλειστικής συλλογής βρίσκεται η έννοια της Dreamland, που ενσωματώνει μια πλούσια ταπετσαρία αξιών και συμβολισμών. Ο αριθμός 63, τυπωμένος στον εσωτερικό γιακά της φανέλας, χρησιμεύει ως ένα ισχυρό έμβλημα των ονείρων.
Όνειρα νίκης και αθλητική επιτυχία για μια ποδοσφαιρική ομάδα, καθώς η Μίλαν κέρδισε τον πρώτο της θρίαμβο στο Ευρωπαϊκό Κύπελλο το 1963, και ονειρεύεται την πρόοδο, εμπνευσμένη από την εμβληματική ομιλία του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ «I Have a Dream» την ίδια χρονιά. Η ομιλία παραμένει ένα διαχρονικό κάλεσμα για κοινωνική δικαιοσύνη και ισότητα, ένα όραμα που μοιράζονται οι PUMA, AC Milan και Off White™, με τις τρεις μάρκες να γιορτάζουν την κοινή πίστη στη μεταμορφωτική δύναμη των ονείρων, προσφέροντας μια ισχυρή υπενθύμιση των ατελείωτων δυνατοτήτων που εμπνέουν τα όνειρα», αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση των «ροσονέρι».