Οι σύλλογοι της Premier League απορρίπτουν προσφορά 15 εκατομμυρίων για σειρά παρόμοια με το Drive to Survive της Formula.
Το Netflix έκανε μια προσφορά 15 εκατομμυρίων λιρών για να γυρίσει ένα ντοκιμαντέρ τύπου Drive to Survive στην Premier League, η οποία όμως απορρίφθηκε από κορυφαίους συλλόγους γιατί θεώρησαν ότι η προσφορά ήταν πολύ χαμηλή.
Η Box to Box Films, η οποία είναι η κινηματογραφική εταιρεία πίσω από το επιτυχημένο σόου της Formula στο Netflix, προσέγγισε τις ομάδες της Premier League νωρίτερα αυτή τη σεζόν και παρά τις συνομιλίες που διεξάγονται τους τελευταίους μήνες, δεν έχει επιτευχθεί κάποια συμφωνία.
Σύμφωνα με τους Times, υπήρξε πρόταση για ένα τριετές συμβόλαιο αξίας 5 εκατομμυρίων λιρών τη σεζόν από το Netflix αλλά οι σύλλογοι θεώρησαν την προσφορά πολύ χαμηλή και έτσι στην πλατφόρμα έχουν πλέον εγκαταλείψει τα σχέδια για μια σειρά από τα παρασκήνια.
11:19 - 31.03.2023
Η ταινία για την εκτόξευση της NIKE χάρη στο Μάικλ Τζόρνταν είναι έτοιμη να κάνει πρεμιέρα
Φαίνεται ότι ο Μπεν Άφλεκ και ο Ματ Ντέιμον πάνε να βάλουν από τώρα την καινούρια τους ταινία, υποψήφια για Όσκαρ.
Το Βρετανικό μέσο προσθέτει ότι οι σύλλογοι φοβήθηκαν πως η αποδοχή της συμφωνίας μπορεί να είχε αντίκτυπο στην εγχώρια δημοπρασία τηλεοπτικών δικαιωμάτων της επόμενης σεζόν, εάν ραδιοτηλεοπτικοί φορείς όπως το Sky Sports και το BT Sport πίστευαν ότι το Netflix είχε υπερβολική πρόσβαση σε ορισμένα δεδομένα.
Οι σύλλογοι της Premier League φαίνεται ότι απέρριψαν την πρόταση στη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο την Πέμπτη. Μιλώντας πέρυσι, ο παρουσιαστής του talkSPORT και πρώην ιδιοκτήτης της Κρίσταλ Πάλας, Σάιμον Τζόρνταν, προέτρεψε την Premier League να λανσάρει μια υπηρεσία ροής 9,99 λιρών το μήνα, ώστε οι οπαδοί να μπορούν να παρακολουθούν κάθε αγώνα.
22:59 - 30.03.2023
Επανάσταση στο αγγλικό ποδόσφαιρο: Το τηλεοπτικό δίκτυο DAZN θέλει την κατάργηση του «μπλακ άουτ»
Το τηλεοπτικό δίκτυο DAZN πάει να φέρει την επανάσταση στο αγγλικό ποδόσφαιρο, σκοπεύοντας να καταργήσει το «μπλακ άουτ» των αγώνων των 15:00.
Είπε: «Είναι αυτό που πρέπει να συμβεί και είναι αυτό για το οποίο μιλώ για περίπου τρία ή τέσσερα χρόνια, για να δημιουργήσει η Premier League τη δική της πλατφόρμα και να κατέχει το δικό της περιεχόμενο, αντί να το κάνει μέσω τρίτων όπως το Sky ή το BT και οι συμφωνίες στο εξωτερικό που έχουν υπογράψει.
Αν δημιουργήσετε τη δική σας πλατφόρμα, κάτι σαν «Netflix του ποδοσφαίρου» που έχω διατυπώσει εδώ και αρκετό καιρό, χρεώστε 100 εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο που θα εγγραφούν εύκολα σε αυτήν με 9,99 λίρες το μήνα, κάτι που δεν θα έχει μεγάλο κλονισμό από άποψη κόστους κι έτσι θα βγάζετε 10-12 δισεκατομμύρια ετησίως.
Πιστεύω ότι η Premier League πρέπει να βάλει την ψηφιακή της σκέψη στη σωστή θέση και να προχωρήσει».