Γιατί η Ρεάλ Μαδρίτης «έκοψε» τον Εμπαπέ από τη νέα της καμπάνια;

Φωτ. IMAGO

Γιατί η Ρεάλ Μαδρίτης «έκοψε» τον Εμπαπέ από τη νέα της καμπάνια;

Βασίλης Πολυχρονόπουλος 18:53 - 15.10.2024 / Ανανεώθηκε: 18:53 - 15.10.2024

Συνδέεται με το γεγονός πως ο Κιλιάν Εμπαπέ κατηγορείται για βιασμό και η Ρεάλ επηρεασμένη από αυτή την υπόθεση τον αφαίρεσε από τη νέα της καμπάνια ή είναι άλλος ο λόγος...

Η αναταραχή που δημιουργήθηκε από την απόδραση του Κιλιάν Εμπαπέ στη Σουηδία την περασμένη εβδομάδα, ενώ η ομάδα της Γαλλίας έπαιζε με το Ισραήλ, έχει πάρει νέα διάσταση τις τελευταίες ώρες.

Το πρωί της Τρίτης, Σουηδικά ΜΜΕ δημοσίευσαν πως η αστυνομία ερευνά τον Κιλιάν Εμπαπέ για «βιασμό και σεξουαλική επίθεση», μετά την επίσκεψή του στη Στοκχόλμη.

Τα χρωστούμενα της Παρί, η απόδραση στη Σουηδία και η έρευνα για βιασμό - Το χρονικό της υπόθεσης του Εμπαπέ
LA LIGA

11:36 - 15.10.2024

Τα χρωστούμενα της Παρί, η απόδραση στη Σουηδία και η έρευνα για βιασμό - Το χρονικό της υπόθεσης του Εμπαπέ

Ο Κιλιάν Εμπαπέ είναι στόχος έρευνας της σουηδικής αστυνομίας για «βιασμό και σεξουαλική επίθεση» μετά την απόδρασή του την περασμένη εβδομάδα στη Στοκχόλμη, σύμφωνα με τον τοπικό Τύπο. Το χρονικό της υπόθεσης.

Πριν αναφερθεί απευθείας το όνομά του από τον σουηδικό Τύπο ως πιθανός ύποπτος και καθώς η φήμη μεγάλωνε, ο Κιλιάν Εμπαπέ επέλεξε πρώτα να αντιδράσει με λίγα λόγια, το απόγευμα της Δευτέρας, στο δίκτυο «FAKE NEWS !!!! Γίνεται τόσο προβλέψιμο, την ημέρα πριν από την ακρόαση σαν τυχαία», έγραψε χαρακτηριστικά ο επιθετικός της Ρεάλ Μαδρίτης.

Σαφώς όλη αυτή η υπόθεση επηρέασε την κοινή γνώμη, ενώ η Ρεάλ Μαδρίτης προέβη σε μία ενέργεια η οποία δεν έμεινε απαρατήρητη. Συγκεκριμένα, η «Βασίλισσα» στη νέα της καμπάνια, «Artist Pack», αφαίρεσε τον Κιλιάν Εμπαπέ, με τον Τζουντ Μπέλιγχαμ να είναι ο μοναδικός νυν παίκτης της ομάδας στη σχετική φωτογραφία.

Ο λόγος που «κόπηκε» ο Εμπαπέ από τη νέα καμπάνια

Σύμφωνα με πληροφορίες από τα ΜΜΕ του εξωτερικού, αυτό το γεγονός δεν έχει καμία σχέση με την υπόθεση που έχει ξεσπάσει τις τελευταίες ώρες από τη Σουηδία και έχει βρεθεί στο επίκεντρο ο Κιλιάν Εμπαπέ. Ο λόγος που ο Γάλλος σούπερ σταρ δεν είναι στη νέα καμπάνια της «Βασίλισσας» αφορά θέματα μάρκετινγκ μεταξύ της Adidas και της Nike.

Για κάθε ανάρτηση της Ρεάλ Μαδρίτης στα social media ο σύλλογος και οι γνωστές εταιρείες εφαρμόζουν τον κανόνα «3Χ1». Δηλαδή τρεις παίκτες της Adidas για έναν παίκτη της Nike. Εδώ, ο Τζουντ Μπέλιγχαμ, η Λίντα Καϊσέδο και η Σίνε Μπρουν είναι με την Adidas, ενώ έπρεπε να λάβει μέρος κι ένας από τους παίκτες της μπασκετικής ομάδας και επιλέχθηκε ο Σέρχιο Γιουλ, που χορηγείται από τη Nike.

Αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι στη Ρεάλ Μαδρίτης δεν υπάρχει καμία ανησυχία για πιθανή εμπλοκή του Κιλιάν Εμπαπέ στην υπόθεση βιασμού. Η Ρεάλ έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στη δήλωση του Γάλλου επιθετικού ότι δεν εμπλέκεται με κανέναν τρόπο και είναι δίπλα του σε αυτή τη δύσκολη περίοδο.