Τα... φάλτσα του Τσιμεντερίδη στη ραψωδία του Μάνου Γκαρθία

Τα... φάλτσα του Τσιμεντερίδη στη ραψωδία του Μάνου Γκαρθία

Αλέξης Σαββόπουλος 10:31 - 10.11.2024 / Ανανεώθηκε: 10:32 - 10.11.2024

Ο Ισπανός απέδειξε και στο Αγρίνιο ότι έχει αφήσει οριστικά πίσω του την περιπέτεια με τον σοβαρό τραυματισμό, προσφέροντας στιγμές σπάνιας ποδοσφαιρικής ομορφιάς.

Ο Μάνου Γκαρθία φιλοτέχνησε δυο απαράμιλλης ομορφιάς ζωγραφιές στον καμβά του γηπέδου του Αγρινίου εφάμιλλα των Πικάσο, Μιρό και Σαλβαντόρ Νταλί.

Δυστυχώς Τσιμεντερίδης και Ζαμπάλας μάλλον δεν ανήκουν στην κατηγορία των φιλότεχνων «αμαυρώνοντας» την ποδοσφαιρική ραψωδία του αρτίστα Ισπανού με την ακύρωση του δεύτερου γκολ που σημείωσε, στερώντας μας από το να το απολαμβάνουμε εις στο διηνεκές καθώς και να το συμπεριλάβουμε στη λίστα με τα καλύτερα γκολ της σεζόν.

Ανεξάρτητα από αυτό όμως η χθεσινή εμφάνιση του 26χρονου μεσοεπιθετικού, ως συνέχεια των φετινών καλών του εμφανίσεων, είναι μια ακόμη απόδειξη ότι έχει αφήσει οριστικά πίσω του τον τραυματισμό που τον άφησε σχεδόν ένα χρόνο εκτός αγωνιστικής δράσης. Αν το περσινό δεύτερο μισό της σεζόν ήταν το διάστημα της επανένταξής του, οι φετινές πρώτες έντεκα αγωνιστικές αποτελούν μια υπενθύμιση του ταλέντου στο οποίο επένδυσε ο Αρης πριν απο 2,5 χρόνια, δαπανώντας ένα σημαντικό ποσό.

Ο Ισπανός στάθηκε άτυχος αλλά φέτος κάνει απόσβεση προσφέροντας ήδη τέσσερα υπέροχα γκολ (θυμηθείτε εκείνο στην Τούμπα) υπηρετώντας ιδανικά τον νέο ρόλο που του έχει αναθέσει ο Ακης Μάντζιος. Πιο κοντά στον Μορόν με εντολή να απειλεί αφού φαίνεται ξεκάθαρα ότι το… έχει!

Στο Αγρίνιο, το δικό του γκολ στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου έβαλε ξανά τον Αρη στο ματς σε ένα κακό διάστημα και ήταν αυτός που ηγήθηκε της αντεπίθεσης στο δεύτερο ημίχρονο. Ήδη τα τέσσερα γκολ αποτελούν την καλύτερη προσωπική επίδοση  και εφόσον συνεχίσει έτσι βάζει πλώρη για ρεκόρ καριέρας.