Ο Βινίσιους έχασε τη Χρυσή Μπάλα, αλλά είναι ο πιο... εμπορεύσιμος παίκτης στον κόσμο

Βινίσιους Τζούνιορ

i

© Imago

Ο Βινίσιους έχασε τη Χρυσή Μπάλα, αλλά είναι ο πιο... εμπορεύσιμος παίκτης στον κόσμο

Γιώργος Ραφαήλ Γκόγκος 21:47 - 29.10.2024 / Ανανεώθηκε: 21:47 - 29.10.2024

Μπορεί ο Βινίσιους να μην κατάφερε να κατακτήσει τη Χρυσή Μπάλα, ωστόσο αποδείχθηκε πως... πουλάει.

Αν και επιλέχθηκε ως ο δεύτερος καλύτερος παίκτης στον κόσμο πίσω από τον Ρόδρι, στην 68η «Χρυσή Μπάλα», ο Βινίσιους Τζούνιορ είναι δίχως αμφιβολία ο πιο...εμπορεύσιμος ποδοσφαιριστής στον κόσμο.

Τον «τίτλο» αυτό κέρδισε ο Βραζιλιάνος διεθνής, σύμφωνα με έρευνα της βρετανικής SportsPro, ενώ μεταξύ όλων των αθλημάτων, ο ίδιος ήρθε δεύτερος στη λίστα, ακριβώς πίσω από τη γυμνάστρια Σιμόν Μπάιλς.

Η λίστα με τους κύριους συνεργάτες του Βινίσιους Τζούνιορ περιλαμβάνουν: Nike, Gatorade, OMO, Clear, Rexona, Playstation, Pepsi, Unesco, Betnacional, Vivo και Will Bank.

Ο σούπερ σταρ της «Βασίλισσας» είναι χορηγός της Nike από τα 13 του και παραλίγο να σπάσει το συμβόλαιό του μαζί της πριν από το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2022 στο Κατάρ, όταν η εταιρεία δεν χρησιμοποίησε την εικόνα του σε διάφορες καμπάνιες.

Ωστόσο όπως αναφέρει η εξειδικευμένη ιστοσελίδα της Αργεντινής marketingregistrado, ο αμερικανικός κολοσσός του ανανέωσε το συμβόλαιο μέχρι το 2030 και τον τοποθέτησε ως πρωταγωνιστή της φίρμας από την περασμένη σεζόν.

Με την παρουσία του εντός αγωνιστικού χώρου, ο Βινίσιους είναι ο ακριβότερος παίκτης στην ιστορία του ποδοσφαίρου μαζί με τον Έρλινγκ Χάαλαντ, με εκτιμώμενη αξία 200 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με την εξειδικευμένη ιστοσελίδα Transfermarkt.

Επίσης, ο «Βίνι» μπήκε στο top-10 του Forbes με τους πιο ακριβοπληρωμένους παίκτες στον κόσμο για πρώτη φορά το 2024.

Τέλος, το 2023 το Ινστιτούτο «Vini Jr.» έλαβε το βραβείο «Socrates» από το France Football, το οποίο επιβραβεύει κοινωνικές πρωτοβουλίες που αναπτύχθηκαν από ποδοσφαιριστές.