Το Τριφύλλι λάνσαρε το νέο φούτερ παράταξης, το οποίο σχεδίασε η εταιρεία ένδυσης που συνεργάζεται με την αθηναϊκή ομάδα, στο παιχνίδι Κυπέλλου με τον Ατρόμητο. Τα σχόλια των Πράσινων φιλάθλων ήταν άκρως κολακευτικά για το αποτέλεσμα. Άρα και αυτή η νέα καμπάνια του Τριφυλλιού και της Adidas, πράγματι, άρχισε καλά.
Οι παίκτες του Παναθηναϊκού, στο πρώτο ματς της φάσης των «16» για το Κύπελλο Ελλάδας Betsson, δεν φόρεσαν κατά την είσοδό τους στον αγωνιστικό χώρο την κλασική ζακέτα της ομάδας, όπως συνηθίζεται.
Η εταιρεία αθλητικής ένδυσης Adidas, με την οποία συνεργάζονται, σχεδίασε και κατασκεύασε ένα νέο φούτερ παράταξης, που εντυπωσίασε με τα χαρακτηριστικά και τη γραμμή του. Το λευκό φούτερ σε ρετρό στιλ, με τις πράσινες γραμμές στα μανίκια και το ιδιαιτέρως τυπωμένο έμβλημα της ομάδας στην αριστερά πλευρά του στήθους, απέσπασε εξαιρετικά σχόλια στα social media από τους φιλάθλους των Πράσινων.
Ήδη άρχισε να πωλείται στο e-shop του Παναθηναϊκού και στα καταστήματα της γνωστής εταιρείας αθλητικής ένδυσης. Το λανσάρισμα της νέας σειράς ενδυμάτων παράταξης στον αγωνιστικό χώρο αναμένεται να συνεχιστεί, μετά τον αγώνα Κυπέλλου στο Περιστέρι, και στα επόμενα παιχνίδια του Παναθηναϊκού, στις διοργανώσεις στις οποίες μετέχει.
Σε κάθε περίπτωση μπορεί να θεωρηθεί απόλυτα γούρικο, μια και ο Παναθηναϊκός, αν και βρέθηκε πίσω στο σκορ, κατάφερε να νικήσει, με 2-1, τον Ατρόμητο στο Περιστέρι. Έτσι λογίζεται ως το φαβορί πρόκρισης στα προημιτελικά της διοργάνωσης, ενόψει της ρεβάνς τού ΟΑΚΑ που πρόκειται να οριστεί από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία τον Ιανουάριο του 2025. Με ένα μεγάλο ζευγάρι να προκύπτει, αν οι Πράσινοι επιβεβαιώσουν τον τίτλο του φαβορί, μια και στον επόμενο γύρο ήδη περιμένει ο Ολυμπιακός.