«Ποιος έχει το μακρύτερο;» - Η διαφήμιση που σόκαρε τη Σερβία (vid)

«Ποιος έχει το μακρύτερο;» - Η διαφήμιση που σόκαρε τη Σερβία (vid)

Sportal newsroom 18:01 - 22.12.2023 / Ανανεώθηκε: 11:05 - 14.08.2024

Μία διαφήμιση στοιχηματικής εταιρείας στη Σερβία έχει φέρει αντιδράσεις πολλών, χαρακτηρίζοντας την «αηδιαστική και προσβλητική».

Όποιος άνοιξε την τηλεόραση έστω και μια φορά τον προηγούμενο μήνα δεν μπορούσε να μην προσέξει την επίμαχη διαφήμιση της στοιχηματικής εταιρείας Soccerbet με τους Όγκεν Άντμισιτς και Βουκ Κόστιτς στο σποτάκι να λένε «Ποιος το έχει μακρύτερο;». Κάποιοι βρήκαν τη διαφήμιση χαριτωμένη, ενώ άλλοι τη βρήκαν αηδιαστική και προσβλητική. 

Και ενώ οι πιο ποικίλες παραλλαγές αυτής της διαφήμισης παίζονται σε κάθε αθλητικό κανάλι, αλλά με την ίδια στιγμή πολλοί αναρωτιούνται τι ήθελε να πετύχει η εταιρεία Soccerbet με μια τόσο προκλητική διαφήμιση. Είτε αρέσει είτε όχι, όλοι μιλούν για αυτό. Ωστόσο, μετά από πολλές αντιδράσεις, η Soccerbet εξέδωσε ανακοίνωση:

«Η διαφήμιση προκαλεί μερικές φορές ένα σοκ. Αυτή ήταν η κατευθυντήρια ιδέα μας σε προηγούμενες καμπάνιες. Ωστόσο, το χιούμορ είναι μια τεντωμένη κατηγορία σε αυτούς τους τομείς, όπως και το όριο του αποδεκτού, η πρόκληση είναι κάτι που θεωρείται δεδομένο τίποτα καινούργιο δεν έχει συμβεί με αυτή την έννοια. Με αυτόν τον στόχο κατά νου, δημιουργήσαμε αυτήν την καμπάνια για να δούμε πόσο μακριά μπορεί να φτάσει, πού είναι το όριο του αποδεκτού και όλα αυτά με το μεγαλύτερο έπαθλο που έχει δώσει ποτέ κάποιος από τους διοργανωτές τυχερών παιχνιδιών.

Και ήταν οι αντιδράσεις σας που επιβεβαίωσαν αυτό που υποστηρίζουμε εδώ και καιρό, δηλαδή ότι είναι απαραίτητο να ρυθμιστεί η διαφήμιση των στοιχηματικών καταστημάτων. Αναλαμβάνουμε την ευθύνη ότι αυτή τη φορά περάσαμε τα όρια του κοινωνικά αποδεκτού και λυπούμαστε αν κάποιος ένιωσε δυσφορία λόγω της μετάδοσης οποιουδήποτε περιεχομένου μας. 

Για αυτόν τον λόγο, αλλάξαμε όλα τα αμφιλεγόμενα μέρη της διαφήμισης, αλλά δεν αλλάζουμε την καλή πλευρά της καμπάνιας, γιατί εξακολουθούμε να φέρνουμε μεγάλα έπαθλα για τις γιορτές της Πρωτοχρονιάς». 

Ωστόσο, πρέπει να παραδεχτούμε ότι από την ανακοίνωση δεν είναι απολύτως σαφές εάν αυτή η εταιρεία αντιλήφθηκε ότι έκανε λάθος και υπερέβαλλε τις επίμαχες διαφημίσεις ή αν όλα σχεδιάζονταν να προκαλέσουν τέτοιο μπαράζ αντιδράσεων για να επισημάνουν ένα σημαντικό θέμα. όπως η διαφήμιση κανονισμών για στοιχηματικές εταιρίες.