O θρύλος της προπονητικής, Ζοζέ Μουρίνιο, εμπνέει την ομάδα της TOPPS ενόψει του EURO στην Γερμανία όπως μόνο εκείνος ξέρει.
Τέσσερις μήνες πριν από την έναρξη του UEFA EURO 2024™, οι προετοιμασίες για το τουρνουά βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη. Όχι μόνο στη διοργανώτρια χώρα, τη Γερμανία, αλλά και στα γραφεία της Fanatics Collectibles – έδρα της κορυφαίας μάρκας συλλεκτικών καρτών, της TOPPS. Στο κέντρο του ενδιαφέροντος, ο πρέσβης της TOPPS και διάσημος προπονητής, Ζοζέ Μουρίνιο.
Ο «Special One», αφού δημιούργησε τεράστιο hype στο TikTok με την ανακοίνωση της συνεργασίας του με την Fanatics Collectibles και την UEFA ,με τίτλο: «I am José Mourinho», επιστρατεύει τώρα τις ηγετικές ικανότητες και τη χαρισματική προσωπικότητά του για να «οδηγήσει» την ομάδα της Topps στην κορυφή. Αυτό δείχνει και το νέο χιουμοριστικό βίντεο σε δημιουργία της Jung von Matt SPORTS, το οποίο κυκλοφορεί από σήμερα στα κοινωνικά δίκτυα και σε παραγωγή της 27km και σκηνοθεσία του Peter Lydon.
Στο πλευρό του Μουρίνιο, εμφανίζονται επίσης, διάσημοι content creators, όπως ο Jeremy Lynch των The F2 ο Omar Amoum ,ο Knossi, ο Aaron Troschke και ο PushDich TCG .Πρόκειται για ένα από τα τρία προωθητικά βίντεο που θα κυκλοφορήσουν τις επόμενες εβδομάδες. Ενώ στο πρώτο βίντεο ο Μουρίνιο γεμίζει με ενθουσιασμό την ομάδα TOPPS για το UEFA EURO 2024™ , στο δεύτερο και τρίτο βίντεο θα επικεντρώθουν στα βασικά προϊόντα της TOPPS – το θρυλικό άλμπουμ με τα αυτοκόλλητα και τις κάρτες Match Attax.
Patrick Rausch, Chief Marketing Officer ΕMEA για την Fanatics Collectibles: «Ως επίσημος συνεργάτης του UEFA EURO 2024™, με αυτή την καμπάνια κορυφώνουμε την προσμονή μας για τη φετινή διοργάνωση. Για άλλη μια φορά, ο Ζοζέ Μουρίνιο επιβεβαιώνει γιατί είναι ο “The Special One” και αποτελεί την τέλεια επιλογή για εμάς ως brand ambassador και product manager της συλλογής. Το πρώτο βίντεο με τον αυτοσαρκαστικό José απέκτησε αμέσως cult status και είμαι σίγουρος ότι και τα επόμενα, στα οποία συμμετέχουν πολλοί γνωστοί influencers, θα κατακτήσουν τις καρδιές των φίλων του ποδοσφαίρου σε όλη την Ευρώπη».
Felix Appelfeller, Head of Sponsoring της Jung von Matt SPORTS: «Με μεγάλη μας χαρά και μαζι με την TOPPS και τον Ζοζέ Μουρίνιο, πορευόμαστε σε μια τριετή στρατηγική συνεργασία για τον δρόμο προς το UEFA EURO 2024™. Μετά την εμβληματική ανακοίνωση της συνεργασίας μας το 2022 και την επιτυχία του TikTok meme «I am José Mourinho», κάνουμε το επόμενο βήμα εστιάζοντας ιδιαίτερα στα συλλεκτικά προϊόντα και την TOPPS , έχοντας τον Ζοζέ Μουρίνιο ως «δημιουργό» και διεθνείς content creators σε ρόλο «επιθετικών»! Ταυτόχρονα, εργαζόμαστε ήδη για το επόμενο βίντεο, το οποίο θα κυκλοφορήσει παράλληλα με τα τελικά προϊόντα του EURO».