Οι εταιρείες που ήθελαν να διαφημιστούν κατά τη διάρκεια του Super Bowl έπρεπε να πληρώσουν εκατομμύρια δολάρια, μόνο για να εμφανιστούν 30 δευτερόλεπτα...
Τα ξημερώματα της Δευτέρας (13/02) στο «State Farm Stadium» του Γκλέντεϊλ της Αριζόνα είναι δειξήχθη το 57ο Super Bowl, ο μεγάλος τελικός του αμερικανικού ποδοσφαίρου (NFL), μεταξύ των Κάνσας Σίτι Τσιφς και Φιλαδέλφεια Ιγκλς, με τους πρώτους να αναδεικνύονται νικητές.
08:48 - 13.02.2023
Η πανηγυρική selfie του Καρλάφτη μετά την κατάκτηση του Super Bowl
Πανευτυχής ήταν μετά το τέλος του αγώνα και την κατάκτηση του Super Bowl, ο Έλληνας defensive Γιώργος Καρλάφτης.
Είναι γνωστό ότι ο αγώνας αποτελεί το μεγαλύτερο ψυχαγωγικό γεγονός στις Ηνωμένες Πολιτείες. Έτσι είναι λογικό ένας άνευ προηγουμένου αριθμός διαφημίσεων με αστέρια πρώτης γραμμής «πάλεψαν» για να προσελκύσουν την προσοχή κατά τη διάρκεια του Super Bowl.
08:27 - 13.02.2023
Ο Έλληνας και οπαδός του Παναθηναϊκού Γιώργος Καρλάφτης έγραψε ιστορία κερδίζοντας το Super Bowl (vids)
Ιστορία έγραψε ο Γιώργος Καρλάφτης τα ξημερώματα της Δευτέρας (13/02), καθώς έγινε ο πρώτος Έλληνας που κέρδισε Super Bowl, στην πρώτη του χρονιά στην NFL.
Τα προηγούμενα χρόνια, ορισμένοι διαφημιστές χρησιμοποίησαν το Super Bowl για να δώσουν έμφαση σε κοινωνικά ζητήματα όπως η ισότητα των φύλων και η πρόσβαση σε καθαρό νερό. Αυτά τα μηνύματα δεν θα είναι στην πρώτη γραμμή αυτή τη φορά, καθώς οι επωνυμίες προσβλέπουν σε δοκιμασμένο χιούμορ. Οι εταιρείες προσπαθούν να κάνουν τις διαφημίσεις τους αξέχαστες για να κερδίσουν τα λεφτά τους από τις διαφημίσεις που έχουν φτάσει σε τιμή ρεκόρ.
Σύμφωνα με τη Statista, έναν κορυφαίο πάροχο δεδομένων αγοράς και καταναλωτών, οι εταιρείες πλήρωσαν, κατά μέσο όρο, επτά εκατομμύρια ευρώ για μια διαφήμιση που διαρκεί μόλις μισό λεπτό. Το 2002 κόστιζε μόλις 2,2 εκατομμύρια ευρώ, ανά διαφήμιση και έκτοτε το κόστος ανέβηκε, καθιστώντας το Super Bowl LVII το πιο ακριβό ποτέ για τις διαφημιστικές εταιρείες.
Το 2020, μια έρευνα αποκάλυψε ότι το 79% των θεατών είδαν τις διαφημίσεις ως μια ξεχωριστή ψυχαγωγία. Πριν από δύο χρόνια, η Anheuser-Busch, η εταιρεία ζυθοποιίας στην οποία ανήκει η Budweiser, ξόδεψε 52 εκατομμύρια ευρώ σε διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.